Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Lägg aaav! Blir upphetsad haha
Lovar er att merparten i den här tråden, inklusive trådskaparen, är män.
Älskar att få smisk när vi kör doggy, å det bästa jag vet är när han plötsligt utan förvarning kör in ett finger i analen å smiskar med andra handen samtidigt.
Är jag riktigt kåt kan det bli att han får lov å ta mig analt tills han kommer eller så kommer dildon fram så kör han DP å smisk tills jag vrålar av orgasm... Bästa sexet som finns ;)
Mmmm vill endast prata privat med tjej som gillar smisk :):) pm mig :)/)
Jag ligger hemma och är sjuk o surfar runt. Blev så otroligt tänd av den här tråden. Jag är gift, kvinna och närmare 40. Visst har min man vid få tillfällen smiskat mig och jag har njutit av det. I verkliga livet är jag chef, stark och dominant men när det kommer till sex vill jag domineras. Jag vill säga nej till smisk, avsugningar etc och sen få det ändå. Jag är en fin flicka (nåja kvinna). Jag vill domineras. Tyvärr förstår inte min man det eller han har nog fallit för den starka dominanta kvinnan så han kommer aldrig dominera mig.
Kan vara så...eller också ber du honom smiska dig när han tar dig bakifrån och tar det vidare från där :)