Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Får du bara smisk eller blir du sexuellt omhändertagen med? (Långfredagen ska ju vara sträng och tråkig traditionellt sett )
Jag brukar bli tröstad med sex och mys på kvällen.
Men det ska svida ordentligt i skinkorna ett bra tag innan jag fåt det. Resten av påsken blir skönare lek och smisk med riset tillsammans med härligt vilt sex.
Kan det vara så att du inte är olydig nog att du förtjänas smisk?
Njaa är nog mer att man inte lyckats träffa nån som vågar
Som vågar smiska rejält eller smiska över huvud taget?
Då verkar ju din uppfostrare ha bra koll på vilken riskvalitet man skall använda för bäst effekt. Har rätt stor betydelse när man plockar risen om man nu är mån om att få bra effekt.
Både och
Både och
Ja, min lilla bitch fick sig en överraskning igår. Hon kom hem och jag hade satt på maten och hon tyckte det luktade så gott. Men istället för att direkt sätta sig ned vid bordet så fick hon luta sig fram över vårt matbord, som är helt perfekt för smiskstunder. Och hon fick en riktigt rejäl omgång med riset. Hade helt klart plockat det i rätt tid så det blev en tuff stund för henne med de små bitska knopparna och slutade med en riktigt röd rumpa.
Hoppas riset håller sig så här så kan hon hinna få en omgång till när det blir påsk. Men det tänker jag hålla hemligt till dess, inget hon skall veta om i förväg.