• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • Anonym (Fru)
    Anonym (Man) skrev 2019-04-18 16:28:24 följande:
    Grrr... hotwife!
    Sant!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-18 17:40:12 följande:

Sant!

• Anonym (Fru)
    Anonym (Man) skrev 2019-04-18 19:01:50 följande:
    Tack.Inget konstigt,öppen kommunikation mest.
  • Tom Araya
    Anonym (Anonym) skrev 2019-04-18 15:51:09 följande:

Jag är en tjej på 19 år som tänder galet mycket på tanken av smisk. Blev så fruktansvärt kåt av att läsa den här tråden. Har aldrig fått ordentligt med smisk utan endast daskar under sex och lekfulla daskar annars. Hade gärna pratat mer om detta i PM

Jag gillar att ge smisk.

Tala om det kan jag göra, men du är nog lite för ung för mig om snack ska gå över till något mer.
  • Anonym (ris)

Idag blev min lilla bitch överraskad med en till risaga i år. Hon brukar bara få en omgång, men i år med den sena påsken och ett väl vårdat ris så kunde jag överraska henne idag med en agning till. Underbart att se hennes min, för det var inget hon räknat med. Hon hade till och med bjudit gäster  utan vetskap om vad som väntade henne idag innan de kom. Det blev lite jobbigt för henne att sitta, det blev ovanligt många besök ut i köket för att kolla något med maten. 

• Sara23

Att det är så vanligt med tjejer/få och killar/ge har väl med dominansaspekten att göra. Jag ska försöka introducera smisk till min nuvarande kille, det är ett bra sätt att ta reda på om han är dominant. Om han inte är det blir det dumpning!

• Anonym (Anonym)

Vilken skräckblandad förtjusning med risagan. Vet inte om jag hade klarat av det. Testade dock att min sexpartner smiskade mig ordentligt idag, vilken upplevelse!

• Anonym (Rödatjärt)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-04-20 21:53:42 följande:

Vilken skräckblandad förtjusning med risagan. Vet inte om jag hade klarat av det. Testade dock att min sexpartner smiskade mig ordentligt idag, vilken upplevelse!

Skräckblandad förtjusning är väl den perfekta beskrivningen! Jag fick min rejäla omgång igår. Idag får skinkorna återhämta sig lite och i morgon blir det betydligt snällare även om det också kommer att kännas. Men inte mer än att man är sprängkåt efteråt.
  • Anonym (Fru)
    Anonym (Rödatjärt) skrev 2019-04-20 23:12:43 följande:
    Skräckblandad förtjusning är väl den perfekta beskrivningen! Jag fick min rejäla omgång igår. Idag får skinkorna återhämta sig lite och i morgon blir det betydligt snällare även om det också kommer att kännas. Men inte mer än att man är sprängkåt efteråt.
    Jo så är det ju. Blev en extra dimension här med åskådare/deltagare för ett par år sen. Samma varje år sen dess.
  • Anonym (risbastu)
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-21 08:48:09 följande:
    Jo så är det ju. Blev en extra dimension här med åskådare/deltagare för ett par år sen. Samma varje år sen dess.
    Just på långfredagen?
Svar på tråden Gillar att få smisk