• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • Underhill
    Anonym (Joanna) skrev 2019-02-20 15:16:26 följande:
    Skulle jag absolut men det är väl där bilden om mig själv krockar. Det passar sig licksom inte.

Att du skulle be om det menar du?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Joanna)

[quote=79457122][quote-nick]Underhill skrev 2019-02-20 15:19:45 följande:[/quote-nick] Att du skulle be om det menar du?[/

Precis. Att be om något som är utanför ?det vanliga?.

• Underhill
    Anonym (Joanna) skrev 2019-02-20 15:27:10 följande:
    [quote=79457122][quote-nick]Underhill skrev 2019-02-20 15:19:45 följande:[/quote-nick] Att du skulle be om det menar du?[/ Precis. Att be om något som är utanför det vanliga.

Äh, tror det funkar alldeles utmärkt. Prova:)
    E vi överens så kör vi
  • älskamigmucho

Jag vill gärna få smisk både med händer o piska... älskar när jag ligger på rygg med särade ben o gnyr när jag ser att han tar fram piskan o piskar mina bröst min fitta etc. Grymt upphetsande... gillar såklart också att läggas över knät med neddragna byxor o trosor o straffas hårt o länge tills jag är öm o röd...

• Underhill
    älskamigmucho skrev 2019-02-23 15:08:48 följande:
    Jag vill gärna få smisk både med händer o piska... älskar när jag ligger på rygg med särade ben o gnyr när jag ser att han tar fram piskan o piskar mina bröst min fitta etc. Grymt upphetsande... gillar såklart också att läggas över knät med neddragna byxor o trosor o straffas hårt o länge tills jag är öm o röd...

Läckert!
    E vi överens så kör vi
  • Widmark

Jag tänder på att ge smisk, så det bränner för henne på skinkorna. Jag smiskar även fittan, en del får orgasm av behandlingen. Andra njuter bara. 
    En del börjar lätt, men jag är mer åt att ge hårt ganska omgående, sedan smiska hårdare och hårdare. Ibland får dom ligga i mitt knä och jag ger dom smik, andra gånger liggande över ett bord med byxorna nerdragna. Andra ggr lutande mot en vägg och svanka allt vad dom kan.
    Kan hända att jag sätter nypor i vårtorna och klittan. Där känns det enormt när man tar bort klämman, dom flesta skriker till av smärta.
    Många kvinnor går igång på smisk, andra inte, så är det bara.

• Mama92

Älskar att bli ordentligt smiskad, som förspel, när man blir tagen bakifrån elr random under dagen elr bestraffning när jag varit olydig. rumpan ska vara röd och öm efter. Även att få några rapp över brösten är upphetsande.

Tyvärr var de ett tag sen sist men hoppas på att få de snart igen.

• Widmark

En duktig flicka som vet när hon ska ta emot smisk/pisk. 
    Det är lika skönt för den som smiskar/piskar som för den som tar emot. 

• smeden75
    Mama92 skrev 2019-03-11 08:30:40 följande:

Älskar att bli ordentligt smiskad, som förspel, när man blir tagen bakifrån elr random under dagen elr bestraffning när jag varit olydig. rumpan ska vara röd och öm efter. Även att få några rapp över brösten är upphetsande.

Tyvärr var de ett tag sen sist men hoppas på att få de snart igen.

Men ska vi inte ta o h ordna det då =)
  • Mama92
    smeden75 skrev 2019-03-11 13:01:25 följande:

Men ska vi inte ta o h ordna det då =)

De hade ju varit nått
Svar på tråden Gillar att få smisk