• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • smeden75
    Mama92 skrev 2019-03-11 14:01:22 följande:

De hade ju varit nått

Du får gärna pm:a.. Vart i landet finns du då?
  • Anonym (Spanky)

Undrar hur många kollar det är som skriver här som låtsas va tjejer..

• Anonym (Anders)

Jag är en kille,jag tänker mycket på att få smisk/pisk av tjejer jag är undergiven och älskar dominanta tjejer,tyvärr så verkar det inte finnas så många tjejer som är det eller tänder på det,jag har träffat några som verkligen har njutit av att leva ut som mig.

• baraenklajag
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-01 16:45:53 följande:

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

Jag gillar att få smisk och bli behandlad lite hårdare. Upptäckte det nyligen när jag hade sex med mannen i mitt liv och vi prova något nytt. Helt underbart 
  • Anonym (Spanky)
    baraenklajag skrev 2019-03-23 16:25:05 följande:

Jag gillar att få smisk och bli behandlad lite hårdare. Upptäckte det nyligen när jag hade sex med mannen i mitt liv och vi prova något nytt. Helt underbart 

Duger handflatan?
  • Chr1s
    Mama92 skrev 2019-03-11 08:30:40 följande:

Älskar att bli ordentligt smiskad, som förspel, när man blir tagen bakifrån elr random under dagen elr bestraffning när jag varit olydig. rumpan ska vara röd och öm efter. Även att få några rapp över brösten är upphetsande.

Tyvärr var de ett tag sen sist men hoppas på att få de snart igen.

Sexigt!
  • Anonym (ris)

Har ni testat björkris någon gång? Min tjej brukar få en omgång varje påsk, men i år är påsken sen så jag passat på att plocka ris idag när jag är ledig. Gäller att ta det innan knopparna börjar mjukna för att slå ut, det skall bita ordentligt på rumpan. Min lilla underbara bitch blir nog lite överrumplad ikväll när hon får lägga upp rumpan för riset redan nu. 

• Nickenamn01
    Mama92 skrev 2019-03-11 08:30:40 följande:

Älskar att bli ordentligt smiskad, som förspel, när man blir tagen bakifrån elr random under dagen elr bestraffning när jag varit olydig. rumpan ska vara röd och öm efter. Även att få några rapp över brösten är upphetsande.

Tyvärr var de ett tag sen sist men hoppas på att få de snart igen.

Kan det vara så att du inte är olydig nog att du förtjänas smisk?
  • Anonym (Rödatjärt)
    Anonym (ris) skrev 2019-04-08 12:48:37 följande:

Har ni testat björkris någon gång? Min tjej brukar få en omgång varje påsk, men i år är påsken sen så jag passat på att plocka ris idag när jag är ledig. Gäller att ta det innan knopparna börjar mjukna för att slå ut, det skall bita ordentligt på rumpan. Min lilla underbara bitch blir nog lite överrumplad ikväll när hon får lägga upp rumpan för riset redan nu. 

Jodå, jag har i helgen fått binda ris till egen stjärt som jag ska få smaka på långfredagen. Det blir alltid den värsta risbastun på hela året.
  • Nickenamn01
    Anonym (Rödatjärt) skrev 2019-04-08 13:27:24 följande:

Jodå, jag har i helgen fått binda ris till egen stjärt som jag ska få smaka på långfredagen. Det blir alltid den värsta risbastun på hela året.

Får du bara smisk eller blir du sexuellt omhändertagen med? (Långfredagen ska ju vara sträng och tråkig traditionellt sett )
Svar på tråden Gillar att få smisk