Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Grejen för mig med smisk är när jag använder min egna handflata att jag får känna huden och att jag lättare kan av göra hur hårt jag ska slå.. Sen kan man ömsom smeka ömsom smiska
Det toksvider bara om det ges hört. Om man är försiktigt och smiskar lätt får man en snällare sveda som i alla fall för mig är väldigt erotisk. Jag har t.om fått orgasm ett par gånger av det. Fast om det är bestraffningssmisk man är ute efter ja då undrar jag hur många som kan ta emot en hård risbastu det utan att tjuta, jag kan det inte. Men det har sin tjusning också fast det är som tidigare sagt inget för nybörjare.
Det kan vara varning nog att ha fått förbereda det. ;) Handflatan eller borsten räcker långt.
Hade dock velat prova det bara för att få känna hur det känns! Alltså en riktig risbastu, med tjut och en väldigt röd stjärt :)
Vad hindrar dig?
Syftet uppfyllt, då. ;)
Att smiska en tjej med handen är väl totalt sett det mest givande.
Varför är det mest givande? :) tar mycket hellre emot några daskar med handen än ris