Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
"Partner"? Menar du pojkvän?
Jag tycker det är upphetsande att ge smisk
Men man måste kommunicera såklart!
Smisk antingen som egen grej, smisk som "terapi"
Dask som "förspel" till sex som en dom/ug grej
Lekfullt eller lagom aggressivt
Eller som en krydda under akten, en öppen hand på de nakna skinkorna
Njutning ska finns hos båda!
Vad är "partners"? Du menar flick- och pojkvänner va?
Om man känner varandra behöver man inte diskutera precis allting. Att sitta och diskutera sex i detalj tycker jag är fett avtändande. Det är mycket sexigare då det bara händer spontant.
Bara vedertaget bland övertygade inom en viss ideologi där allting som neutraliseras. Samma ideologi som i framtiden kommer försöka bli av med orden "pappa" och "mamma" för att istället införa det neutrala "förälder" eller "vårdnadshavare".
Partner är ett ord vars definition har gjorts om av ideologiska aktivister inom media. Men det fungerar bara på fårskallarna, det vill säga folk som inte tänker utan bara gör som alla andra. Och därav min vägran att bli en del av den ideologiska rörelsen.
När det gäller smisk vågar jag påstå att jag har mer erfarenhet än de flesta här. Kan man läsa varandras signaler behöver inte så många ord användas. Man märker på kroppsspråk vad som uppskattas. Grejen att sitta vid bordet och diskutera gränser i sexet är så sjukt avtändande, inte minst för att man beter sig som förståndshandikappade som inte klarar att läsa signaler.
Om jag möter en man som jag märker inte klarar att läsa kroppsspråk är det tack och adjö direkt. Inga problem.
Baserat på dina inlägg är jag säker på att jag har väldigt mycket mer erfarenhet av smisk än du. Och jag tvivlar nästan på att du är kvinna på det sätt du skriver. Anmäler så får moderatorerna kolla.