Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Om Bröllopet kan jag tänka mig som så att förr i tiden hade man inga stora Bröllop där man bjöd flera hundra gäster om man var bonde folk....kan vara så att rika bönder ordnade så att släkten samlades, men små bänder hade inte råd.
Tror nog att Wincent och hans fru efter vigningen på Farmen fick åka någonstans och fira med deras släkt som tv inte visar.
Kan vara att Masha och Maxine pratat så illa om Tess att även dom andra deltagarna börjat titta snett på henne,fast dom inte har någon orsak till det.
Det var nog ett riktigt bröllop:
www.expressen.se/noje/karlekskuppen-i-farmen-gifter-sig-plotsligt-utan-forvarning/
Det har faktiskt varit ett bröllop på Farmen där en deltagare gifte sig. Hon hette Helena.
Det har faktiskt varit ett bröllop på Farmen där en deltagare gifte sig. Hon hette Helena.
Haha, jag tryckte det verkade konstgjort men va fel man hade. Ja folk får väl göra som dom vill, men själv tyckte jag de var lite tacky.
Varför skulle det bara få vara en sambo som skulle överraska?.Och tänk om det hade varit en av tjejernas sambo så tror jag att hon skulle blivit besviken då det oftast nu i modern tid är så att tjejen vill ha ett stort sagolikt bröllop där hon står i centrum....Tror att den tjejen inte velat gifta sig utan sina nära och kära och vänner och bekanta, pompa och ståt.
Varför skulle det bara få vara en sambo som skulle överraska?.Och tänk om det hade varit en av tjejernas sambo så tror jag att hon skulle blivit besviken då det oftast nu i modern tid är så att tjejen vill ha ett stort sagolikt bröllop där hon står i centrum....Tror att den tjejen inte velat gifta sig utan sina nära och kära och vänner och bekanta, pompa och ståt.