Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Kan vara att Masha och Maxine pratat så illa om Tess att även dom andra deltagarna börjat titta snett på henne,fast dom inte har någon orsak till det.
Vet inte om ni har läst en artikel Diana skrivit på FB......Säger bara fruktansvärt :(
Egentligen skulle jag vela att det fanns ett forum direkt till Paulo och Tv teamet ?.från folket som ser på programmet ?. vad man tycker är fel ?.Men som sagt ?..den och den som gör fel får inte straff.....Nä hur man än vrider och vänder så går den som gjort fel FRI.
Hör e förresten artikeln i Hänt Diana nämnde. Vilken idiot han e Rocco! ![]()
www.hant.se/rocco-milovanovic-bryter-tystnaden-darfor-lamnade-jag-farmen/
Jag tycker att Rocco gjort fel och det var bra att han fick lämna. Men självklart kan inte TV4 i programmet gå ut med att han åker ut pga sexuella trakasserier och dödshot. Tänk på att hela hans familj påverkas utav detta och det finns galningar som kanske skulle söka upp honom och misshandla honom (sen kan man givetvis tycka att han förtjänar det) och det vill nog inte TV4 förknippas med. Nu har det kommit ut ändå så kanske kommer TV4 att kommentera det men jag tycker att det är rätt förståeligt att dom inte tar upp det i programmet.
Sen säger ju faktiskt Diana att hon inte ville vara anledningen till att Rocco åkte ut så hon kan ju faktiskt ha bett dom att tona ner allt.
Förstå mig rätt, tycker det är vidrigt av Rocco men förstår TV4 agerande.