• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2019-02-15 20:44:37 följande:
    Lite kuriosa bara :)
    Undra om jag har missat detta för jag kommer inte i håg att någon gift sig på Farmen.....Vilket år var det?
    Jag har för mig att jag tittat alla avsnitt sen start....
  • Deceree1
    Johannus skrev 2019-02-15 20:53:34 följande:

Undra om jag har missat detta för jag kommer inte i håg att någon gift sig på Farmen.....Vilket år var det?

Jag har för mig att jag tittat alla avsnitt sen start....

2003. NakenJanne kommer du väl ihåg?:) Veronika värmlandstjejen. Helena va en mobbare men blev själv utfryst till slut. Kanske tyckte produktionen synd om henne o hon fick ett bröllop?
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2019-02-15 20:59:53 följande:
    2003. NakenJanne kommer du väl ihåg?:) Veronika värmlandstjejen. Helena va en mobbare men blev själv utfryst till slut. Kanske tyckte produktionen synd om henne o hon fick ett bröllop?
    Naken Janne kan man ju inte glömma, men bröllopet har jag glömt....Skulle måsta kolla tillbaka för att minnas. Tack för årtalet :).
  • flygrl
    misil skrev 2019-02-15 17:38:49 följande:

Kan vara att Masha och Maxine pratat så illa om Tess att även dom andra deltagarna börjat titta snett på henne,fast dom inte har någon orsak till det.

Låter inte omöjligt att det kan va så. Sorgligt isf! :(
    Johannus skrev 2019-02-15 19:37:16 följande:

Läste en artikel på FB om Bröllopet. Wincent hade velat överraska både frun och deltagarna med denna enkla bröllop.

Ok ja, en del vill ju av olika skäl ha små bröllop och Wincent med fru (fru Wincent :) e väl då några av dom. Och iofs det e ju inte min sak att säga hur andra människor ska gifta sig.

Jag önskar dom all lycka!
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-02-16 01:06:04 följande:
    Låter inte omöjligt att det kan va så. Sorgligt isf! :(

Ok ja, en del vill ju av olika skäl ha små bröllop och Wincent med fru (fru Wincent :) e väl då några av dom. Och iofs det e ju inte min sak att säga hur andra människor ska gifta sig.
    Jag önskar dom all lycka! smile1.gif
    Jag önskar dem också lycka ...Jag tyckte det var fint att dem gifte sig på Farmen.

• flygrl
    Johannus skrev 2019-02-16 01:25:11 följande:

Jag önskar dem också lycka ...Jag tyckte det var fint att dem gifte sig på Farmen.

Absolut!
  • Johannus

Vet inte om ni har läst en artikel Diana skrivit på FB......Säger bara fruktansvärt :(

• flygrl
    Johannus skrev 2019-02-16 23:39:25 följande:

Vet inte om ni har läst en artikel Diana skrivit på FB......Säger bara fruktansvärt :(

Har kollat på Farmens FB-sida men hittar inget. Kan du länka till artikeln?
Svar på tråden Farmen 2019