• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-02-16 23:52:11 följande:
    Har kollat på Farmens FB-sida men hittar inget. Kan du länka till artikeln?
    Jag ska försöka hitta den igen
  • lövet2
    Johannus skrev 2019-02-16 23:39:25 följande:
    Vet inte om ni har läst en artikel Diana skrivit på FB......Säger bara fruktansvärt :(
    Läste den precis. Blä! Nu förstår jag varför Rocco försvann så hastigt.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2019-02-17 00:05:43 följande:
    Läste den precis. Blä! Nu förstår jag varför Rocco försvann så hastigt.
    Jag har aldrig gillat han och att läsa detta som Diana skrev får mig att bli fly förbannad.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-02-16 23:52:11 följande:
    Har kollat på Farmens FB-sida men hittar inget. Kan du länka till artikeln?
    Har du hittat texten?
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-02-17 00:28:47 följande:

Har du hittat texten?

Japp, har läst den nu.

Vilket svin han e Rocco. Inte bara att han snuskade sig mot Diana utan också det där hotet mot Tess. Helt sjukt ju! Ger mig fan psykopat vibbar. Det räcker inte att han åkte ur Farmen utan han borde fan polisanmälas för det där jue.

Svagt av TV4 också att låta honom lämna Farmen under respektfulla former. Paolo borde ha kommit och tydligt sagt att han grovt brutit mot reglerna och därför blir hemskickad. Jmf med hur det va när Maria åkte ut. Fuck alltså va lack jag blir.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-02-17 00:42:38 följande:
    Japp, har läst den nu.
    Vilket svin han e Rocco. Inte bara att han snuskade sig mot Diana utan också det där hotet mot Tess. Helt sjukt ju! Ger mig fan psykopat vibbar. Det räcker inte att han åkte ur Farmen utan han borde fan polisanmälas för det där jue. smile4.gif

Svagt av TV4 också att låta honom lämna Farmen under respektfulla former. Paolo borde ha kommit och tydligt sagt att han grovt brutit mot reglerna och därför blir hemskickad. Jmf med hur det va när Maria åkte ut. Fuck alltså va lack jag blir. smile8.gif
    Håller med dig.....Detta förstörde min kväll oavsett att jag aldrig gillat Rocco....Många här har sagt att han är underhållande, men jag har inte hållit med.

Han bör anmälas för sexuella angrepp mot Diana och mot Tess ett hot...alvarligt hot.

Verkar med Tv4 som med politikerna att inget kan göras bara låta han gå som om inget hänt....

Min kväll är förstörd och vet inte om jag i fortsättningen kommer att titta på Farmen mer eftersom Tv4 inte agerar när brott sker i programmet.
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-02-17 00:55:27 följande:

Håller med dig.....Detta förstörde min kväll oavsett att jag aldrig gillat Rocco....Många här har sagt att han är underhållande, men jag har inte hållit med.

Han bör anmälas för sexuella angrepp mot Diana och mot Tess ett hot...alvarligt hot.

Verkar med Tv4 som med politikerna att inget kan göras bara låta han gå som om inget hänt....

Min kväll är förstörd och vet inte om jag i fortsättningen kommer att titta på Farmen mer eftersom Tv4 inte agerar när brott sker i programmet.

Jag tillhör ju dom som gillat Rocco och tyckt han vart underhållande. MEN då har vi ju inte sett den här obehagliga sidan av honom utan enbart sett clownen Rocco. Det som kommit fram nu e ju sexuella trakasserier och t o m dödshot. :/

Som sagt Rocco har inte bara brutit mot Farmen reglerna utan också Sveriges lagar och han borde polisanmälas för det. TV4 har skött det här dåligt och låtit honom komma undan med hedern i behåll. Bra att Diana drog fram sanningen i dagsljuset.

Jag kommer nog ändå kolla Farmen & Torpet imorgon men det här gav definitivt en äcklig bismak jag gärna hade vart utan.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-02-17 01:07:31 följande:
    Jag tillhör ju dom som gillat Rocco och tyckt han vart underhållande. MEN då har vi ju inte sett den här obehagliga sidan av honom utan enbart sett clownen Rocco. Det som kommit fram nu e ju sexuella trakasserier och t o m dödshot. :/
    Som sagt Rocco har inte bara brutit mot Farmen reglerna utan också Sveriges lagar och han borde polisanmälas för det. TV4 har skött det här dåligt och låtit honom komma undan med hedern i behåll. smile8.gif Bra att Diana drog fram sanningen i dagsljuset.

Jag kommer nog ändå kolla Farmen & Torpet imorgon men det här gav definitivt en äcklig bismak jag gärna hade vart utan. smile4.gif
    Jag är lite orolig för att detta kom fram före programmet är klart så lite orolig för Diana att hon gått ut med detta, men helt klart förstår jag henne att hon inte orkar hålla inne detta...Det tär på henne....Hoppas bara att hon anmält så även Tess.

Jo jag vet att du har tyckt att Rocco varit underhållande.....Jag däremot hade redan när han var med första gången svårt för han.

Håller till 100% med att Tv4  har skött detta dåligt, men om man följer dagens politik så vet man att ingen sanning får komma fram....

Kommer också att kolla resten av programmet, men även jag har illamående hur det egentligen kan få pågå i ett seriöst program för familjer i svensk tv.

Skulle det vara så att Rocco fick en tredje chans att vara med i Farmen då skulle jag protestera...för han har skrivit i någon tidning att han kan tänka sig att vara med fler gånger.
Svar på tråden Farmen 2019