flygrl skrev 2019-02-17 01:07:31 följande:
Jag tillhör ju dom som gillat Rocco och tyckt han vart underhållande. MEN då har vi ju inte sett den här obehagliga sidan av honom utan enbart sett clownen Rocco. Det som kommit fram nu e ju sexuella trakasserier och t o m dödshot. :/
Som sagt Rocco har inte bara brutit mot Farmen reglerna utan också Sveriges lagar och han borde polisanmälas för det. TV4 har skött det här dåligt och låtit honom komma undan med hedern i behåll.

Bra att Diana drog fram sanningen i dagsljuset.
Jag kommer nog ändå kolla Farmen & Torpet imorgon men det här gav definitivt en äcklig bismak jag gärna hade vart utan.

Jag är lite orolig för att detta kom fram före programmet är klart så lite orolig för Diana att hon gått ut med detta, men helt klart förstår jag henne att hon inte orkar hålla inne detta...Det tär på henne....Hoppas bara att hon anmält så även Tess.
Jo jag vet att du har tyckt att Rocco varit underhållande.....Jag däremot hade redan när han var med första gången svårt för han.
Håller till 100% med att Tv4 har skött detta dåligt, men om man följer dagens politik så vet man att ingen sanning får komma fram....
Kommer också att kolla resten av programmet, men även jag har illamående hur det egentligen kan få pågå i ett seriöst program för familjer i svensk tv.
Skulle det vara så att Rocco fick en tredje chans att vara med i Farmen då skulle jag protestera...för han har skrivit i någon tidning att han kan tänka sig att vara med fler gånger.