Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Jag fattade inte alls dagens Torpet.....Macha säger en sak sen gör hon tvärtom.
Jag trodde det skulle bli rätt lugnt och skönt med Kim som storbonde men så blev det ju inte. Rena katastrofen jue! :/
Konstig reaktion från Kims sida när Tobbe II bara sa sin mening.
För övrigt hoppas jag verkligen inte nån av Tobbe I och Emelie vinner Farmen. Vill inte att deras falskspel ska löna sig.
Och Torpet asså, va ska man säga om det egentligen?! Trist och sorgligt att bevittna.
Nä, jag ogillar verkligen att Göran håller på som han gör. Det e pinsamt se en 67 årig (?) man bete sig så där. Även om nu Mahsa också kan va jobbig och tjafsig. ![]()
Blir Kim som storbonde så ja det blir intressant hur han får det att gå i hop.
Det vore väl på tiden att killarna också blir kämpar för det har nästan bara varit tjejer. Tobbarna skulle vara kul att kämpa mot varann.
Undrar om storbonden Kim kommer hinna bli osams med alla på Farmen.
Bara att få uppgifter så delar han fel dem. Alla skulle göra en sak av allt som skulle göras, men han delade en ska åt var och en. Han kan väl inte virka en pannlapp eller sy en duk.....Och inte sa han heller att duken skulle ha potatis tryck.
Jag tror att Wincent ville ha var och ens prägel på sakerna som skulle göras.
Jag ska kolla om jag kan hota den bilden han kommenterat på hennes insta.
Jag fattade inte alls dagens Torpet.....Macha säger en sak sen gör hon tvärtom.
Uppdragen tror jag inte blir godkända på Farmen....Storbonden ska lyssna vad Wincent säger och göra så som det är sagt. Nä som Kim uppför sig så kommer inte någon av det andra att gilla honom....
Sa inte Macha att hon ville ha kvar Göran och få ut istället Tess...till Neda för hon mena att dom skulle klara av Göran en vecka till. Då borde dem valt Macha att slåss mot Tess.....Jag tror att Macha fegade ur och vågade inte slåss mot Tess igen.
Vill varken att Göran eller Tess åker ut.....Däremot kan alla det tre andra tjejerna åka nu.