Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Jag förminskar henne inte på något vis.
Jag tänker bara att man som vuxen människa måste kunna säga till om man inte mår bra.
Sen måste jag ju erkänna att hennes attityd genom hela programmet gör att jag har lite svårt för henne.
Är till skillnad från er grymt inponerad av Maxine. Hon har gjort en ordentlig resa på farmen. Hon är väldigt rak och ärlig i sitt sätt och hon står upp för sig själv vilket jag gillar skarpt. Endast 21 år gammal är hon långt mycket ärligare och smartare än de flesta där inne. Hon är verkligen värd en finalplats!
Det är egentligen inget kul att titta på Farmen eftersom Göran röstades ut från Torpet.
Tror att Tobbe 2 ångrade att han ville ha med sig Neda till farmen istället för Göran. Självklart ville Neda ha med sig Stina.
Tycker även att det var fel att göra så som Paulo gjorde för det kändes att även han ville ha ut Göran. Varför hade inte alla 4 kunnat få komma tillbaka och fått tävla mot det som är kvar på Farmen.?
Nu finns det bara en värdig vinnare och det är Diana.
Så farmarna vet om att det finns ett torp? Va trist. Det trodde inte jag. Maxine och Emelie pratar i dagens avsnitt om att det kanske kommer in en torpare.
Många av deltagarna har sett Farmen i flera år så klart dem vet att Torpet finns och att dem som åker ut i tinget hamnar där och till slut ska bara en komma tillbaka, men trist nu att tre får komma tillbaka när Paulo sa i början att bara en ska få komma tillbaka.