Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Vet inte om ni pratat om det innan men är det bara jag som stör mig så ofantligt på att Maxine svär i alla sina meningar i princip?
Vet inte om ni pratat om det innan men är det bara jag som stör mig så ofantligt på att Maxine svär i alla sina meningar i princip?
Alla reagerar vi väl olika på dessa magåkommor.
Men att dricka alkohol i det läget är väl direkt vansinnigt.
Är till skillnad från er grymt inponerad av Maxine. Hon har gjort en ordentlig resa på farmen. Hon är väldigt rak och ärlig i sitt sätt och hon står upp för sig själv vilket jag gillar skarpt. Endast 21 år gammal är hon långt mycket ärligare och smartare än de flesta där inne. Hon är verkligen värd en finalplats!
Haha så jävla grym att alla från torpet kom in på farmen utom Göran!! Nu kommer det röras om ordentligt på farmen. Det negativa var att Tobbe (utmanare) får komma tillbaka då det drar ner Tobbes (original) chanser att vinna.
Jag håller på Maxine eller Tobbe 2 :)
Tillskillnad från övriga här kan jag inte mes Göran och jag förstår inte varför alla är emot masha och stina, faktiskt.
Däremot kan jag inte med Tobbe 1, vilket storhetsvansinne han besitter. Emelie är även hon någon jag inte gillar alls.
Jag håller på Maxine eller Tobbe 2 :)
Tillskillnad från övriga här kan jag inte mes Göran och jag förstår inte varför alla är emot masha och stina, faktiskt.
Däremot kan jag inte med Tobbe 1, vilket storhetsvansinne han besitter. Emelie är även hon någon jag inte gillar alls.
Det vet vi visserligen inte.
Det kan ju vara så att någon mat har blivit dålig i den värmen som var.
Men oavsett vilket så måste man ju själv kunna säga ifrån om an känner att man inte klarar av det. Hälsan går före allt.