• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • Linnis92

Vet inte om ni pratat om det innan men är det bara jag som stör mig så ofantligt på att Maxine svär i alla sina meningar i princip?

• Johannus
    Linnis92 skrev 2019-02-26 21:03:31 följande:
    Vet inte om ni pratat om det innan men är det bara jag som stör mig så ofantligt på att Maxine svär i alla sina meningar i princip?
    Jag stör mig på henne och har gjort det sen hon var på flotten. Nu när hon är storbonde så försöker hon vara så överväldigande duktig och bra, men nä ja kan inte med henne. 
  • molly50
    Linnis92 skrev 2019-02-26 21:03:31 följande:

Inte bara det. Jag har haft svårt för henne sen första början.
    Carpe Diem
  • Grodis15
    molly50 skrev 2019-02-26 20:57:43 följande:

Alla reagerar vi väl olika på dessa magåkommor.

Men att dricka alkohol i det läget är väl direkt vansinnigt.

Fast vi har väl ingen aning om hon ens druckit något vin? Kan ju varit vad som helst eller någon klunk för att produktionen sagt typ ?seså nu ska alla äta pizza och vara glada och titta på Paolo som lagar mat när vi filmar några scener?.
  • Grodis15

Är till skillnad från er grymt inponerad av Maxine. Hon har gjort en ordentlig resa på farmen. Hon är väldigt rak och ärlig i sitt sätt och hon står upp för sig själv vilket jag gillar skarpt. Endast 21 år gammal är hon långt mycket ärligare och smartare än de flesta där inne. Hon är verkligen värd en finalplats!

• Grodis15

Haha så jävla grym att alla från torpet kom in på farmen utom Göran!! Nu kommer det röras om ordentligt på farmen. Det negativa var att Tobbe (utmanare) får komma tillbaka då det drar ner Tobbes (original) chanser att vinna.

• EdaEda

Jag håller på Maxine eller Tobbe 2 :)

Tillskillnad från övriga här kan jag inte mes Göran och jag förstår inte varför alla är emot masha och stina, faktiskt.

Däremot kan jag inte med Tobbe 1, vilket storhetsvansinne han besitter. Emelie är även hon någon jag inte gillar alls.

• molly50
    Grodis15 skrev 2019-02-26 21:49:08 följande:
    Fast vi har väl ingen aning om hon ens druckit något vin? Kan ju varit vad som helst eller någon klunk för att produktionen sagt typ ?seså nu ska alla äta pizza och vara glada och titta på Paolo som lagar mat när vi filmar några scener?.
    Det vet vi visserligen inte. 
    Det kan ju vara så att någon mat har blivit dålig i den värmen som var.
    Men oavsett vilket så måste man ju själv kunna säga ifrån om an känner att man inte klarar av det. Hälsan går före allt.
    Carpe Diem
  • molly50
    EdaEda skrev 2019-02-26 22:15:08 följande:

Jag håller på Maxine eller Tobbe 2 :)

Tillskillnad från övriga här kan jag inte mes Göran och jag förstår inte varför alla är emot masha och stina, faktiskt.

Däremot kan jag inte med Tobbe 1, vilket storhetsvansinne han besitter. Emelie är även hon någon jag inte gillar alls.

Jag tror att det folk ogillar med Masha och Stina är att de har varit inblandade i så mycket tjafs. De har hånat andra och varit elaka och pratat illa om andra.
    Sådant har i alla fall jag svårt för.
    Min favorit att vinna är Diana.
    Carpe Diem
  • Grodis15
    molly50 skrev 2019-02-27 12:17:34 följande:

Det vet vi visserligen inte. 

Det kan ju vara så att någon mat har blivit dålig i den värmen som var.

Men oavsett vilket så måste man ju själv kunna säga ifrån om an känner att man inte klarar av det. Hälsan går före allt.

Ja då vi får väl anta att hon är vuxen och har ätitboch druckit det hon kände att hon klarade av?

Blir bara så irriterad när folk här antyder att hon överdriver sin sjukdom eftersom hon ?tryckte i sig pizza och vin? när man faktiskt inte ens vet att hon gjorde det och även om hon gjorde det kanske hon kände att det gick bra just då. Tycker man märker tydligt att hon mår riktigt dåligt och är väldigt ledsen över att lämna. Blir så trött på alla som förminskar henne.
Svar på tråden Farmen 2019