• Sheltielife

BF oktober 2019!

Här är en tråd för oss som plussat och har BF i oktober 2019! :D

Jag är 26 år och har bf 1/10 -2019! Ett helt underbart vis arr börja året på och ser fram emot att få njuta av en mysig mage och sen få min lilla plutt i höst!

Välkomna hit och grattis till plusset! :D

• Svar på tråden BF oktober 2019!
  • Noanda
    Villhaenliten skrev 2019-01-31 21:25:26 följande:

Har ni pratat med BM om tidigt vul eller måste man boka privat?

Jag har bokat privat. Tror att det är det som gäller om man inte har särskilda medicinska skäl.
  • Liit
    Anonym (Millan) skrev 2019-02-01 04:56:38 följande:

Hej alla,

Idag har jag varit på gynakuten hela dagen och min resa tar slut här. Önskar er alla jätte lycka till! <3

Åhnej! Hoppas det går bättre nästa gång när du känner dig redo. Fick ett missfall för inte allt för länge sedan, så jobbigt. Kram <3
  • Frekvens

Hej alla,

Idag har jag varit på gynakuten hela dagen och min resa tar slut här. Önskar er alla jätte lycka till! <3

Så ledsen för din skull. <3
  • Anonym (Emelie)

Bor i Skåne och i min kommun så bokade barnmorskan in mig när jag frågade om det. Inte privat

• Etta

Hej alla,

Åh, vad tråkigt! Kram!
  • Etta

Vad har ni andra för symtom? Jag fick in i vecka 6 igår känner nästan mindre än tidigare. Har fick blivit riktigt yr vid ett par gånger de senaste dagarna samt fortsatt mer kissnödig. Vet att det tog ett tag för mig att få symtom även när jag väntade min dotter, men blir ändå nervös!

• Issari
    Etta skrev 2019-02-01 08:53:00 följande:

Vad har ni andra för symtom? Jag fick in i vecka 6 igår känner nästan mindre än tidigare. Har fick blivit riktigt yr vid ett par gånger de senaste dagarna samt fortsatt mer kissnödig. Vet att det tog ett tag för mig att få symtom även när jag väntade min dotter, men blir ändå nervös!

Jag har halsbränna och molvärk. Brösten ömmar också, menmed varierande grad över dygnet. Har egentligen inte haft så tydliga symptom, så om jag inte vetat att jag var gravid så hade jag nog inte tänkt på det så mycket... Jag går in i vecka 6 imorgon. Ska ta ett digitalt test till då för att se om det slagit över till 3+.
  • Trazzel89

Jag plussade igår FörvånadSkrattande och har med lite beräkning kommit fram till bf 10/10. Jag är jätte gärna i en oktobergrupp! Blir kanske väl stort med både oktober och november i samma ? :D 

• Trazzel89
    Ny123 skrev 2019-01-31 20:48:10 följande:

Jag plussade i måndags, bf 10 Oktober :) är gärna med i en hemlig fb-grupp!

åh jag är också gärna med i samma grupp. Jag har också bf 10 oktober! Men jag plussade igår Skrattande
  • Nube

Hoppar gärna in här också, plussade i måndags och har bf den 4 eller 5 oktober. Jag har en dotter som är 7.5 månad, så om allt går bra blir det bara 16 månader mellan barnen.. läste att det var flera här som hade små bebisar, kul men det blir lite tuffa tider framöver ;)

För oss var detta planerat, dottern blev till via IVF och vi har faktiskt aldrig lyckats bli gravida själva förran nu. Är så glad och tacksam! Har tidig ultraljud bokat för den 18 februari då jag tidigare haft en ofostrig graviditet så vill jag gärna veta hur det ser ut i magen.

Jag stannar gärna kvar här på fl.

Grattis till alla förresten! :)

Svar på tråden BF oktober 2019!