Issari skrev 2019-02-01 17:14:44 följande:
Hej och Välkommen! Skönt med en till som vill stanna här på fl. Jag har bf mellan den 4-6 okt, apparna säger olika. Härligt att ni lyckades på egen hand denna gång! Vi har försökt i elva månader så jag började fundera på om vi skulle kolla upp oss. Men eftersom vi fick plus och tidigt missfall den allra första månaden så visste vi att det i alla fall kunde gå så långt vilket varit skönt att veta. Trodde inte vi skulle lyckas denna månaden eftersom vi bara kunde pricka in 2,5 dag innan ÄL och sen inte mer. Men det gick! Är idag i v 4+6 och hoppas verkligen att det ska gå hela vägen denna gång. Är rädd för missfall och ofostrigt och så. Har första mötet med BM den 20 feb så kanske kan fråga om det är möjligt att boka in ett tidigt VUL/UL...
Tack och stort grattis! Vad kul att ni också har lyckats nu :)
Vi ligger väldigt nära i tiden, jag ska också vara 4+6 idag. Hur mår du? Har du många symptom? Jag har inte jättemycket, har varit trött och lite illamående och yr ibland men skulle vilja känna mer så klart. Men men, bara vänta och hoppas för det bästa! Jag har inskrivning hos MVC den 12 mars. Hoppas bara ultraljudet går bra först!
Är detta ert första barn?