• Sheltielife

BF oktober 2019!

Här är en tråd för oss som plussat och har BF i oktober 2019! :D

Jag är 26 år och har bf 1/10 -2019! Ett helt underbart vis arr börja året på och ser fram emot att få njuta av en mysig mage och sen få min lilla plutt i höst!

Välkomna hit och grattis till plusset! :D

• Svar på tråden BF oktober 2019!
  • Anonym (Emelie)
    Liit skrev 2019-02-02 09:40:19 följande:

En 5årig pojke från tidigare förhållande. Nu blöder jag mer, det här blir andra missfallet i rad. Känns hemskt, blir så orolig att det är fel på mig nu. Har ju gjort en hel del aborter också. Jag vill inte bli gravid igen men vet inte hur jag ska undvika det heller. 2 graviditeter med hormonspiral i, 3 graviditeter med p-piller och med min son använde jag p-spruta. Det här är ända gångerna jag försökt och nu går det inte. Känns hopplöst!

Jätte tråkigt. Jag vet hur det känns :'( fick mitt missfall för 3 månader sen.

Om du har ett barn sen tidigare så hade jag nog inte oroat mig så mycket. Du kan väl låta en gynekolog kolla så att det ser normalt ut? De gjorde dom i samband med mitt missfall. Kollade på äggstockar, livmoder och allting liksom.

Om ni orkar, försök igen bara <3 även fast det känns tungt just nu..
  • Hesge

Hej på er alla!

Jag är 33 år och bor i Stockholm. Vi väntar vårt första barn som är BF 29 september, men skatten kan lika väl komma i oktober :)

Är just nu i vecka 6 (5+5).

Några andra mammor i samma stad?

• millow
    Hesge skrev 2019-02-02 10:52:53 följande:

Hej på er alla!

Jag är 33 år och bor i Stockholm. Vi väntar vårt första barn som är BF 29 september, men skatten kan lika väl komma i oktober :)

Är just nu i vecka 6 (5+5).

Några andra mammor i samma stad?

Jag bor i Stockholm och har bf 30/9 :) Är 31 år och har en dotter på 5 månader.
  • Noanda
    millow skrev 2019-02-02 11:19:06 följande:

Stockholm här ockdå! BF 7 oktober, har en dotter på 9 månader.
  • Liit
    Anonym (Emelie) skrev 2019-02-02 10:43:46 följande:

Jätte tråkigt. Jag vet hur det känns :'( fick mitt missfall för 3 månader sen.

Om du har ett barn sen tidigare så hade jag nog inte oroat mig så mycket. Du kan väl låta en gynekolog kolla så att det ser normalt ut? De gjorde dom i samband med mitt missfall. Kollade på äggstockar, livmoder och allting liksom.

Om ni orkar, försök igen bara <3 även fast det känns tungt just nu..

Tack för dina fina ord. Ska be dom kolla så allt står rätt till i mig! :)
  • Hesge
    millow skrev 2019-02-02 11:19:06 följande:

Hej! Vad roligt! :D

Var bor ni någonstans? :)
  • Hesge
    Noanda skrev 2019-02-02 11:22:12 följande:

Stockholm här ockdå! BF 7 oktober, har en dotter på 9 månader.

Hur gammal är du? :)

• millow
    Hesge skrev 2019-02-02 11:29:50 följande:

Norrort :) du då?
  • Hesge
    millow skrev 2019-02-02 11:32:57 följande:

Norrort :) du då?

Kul! Samma här :)
  • Ero13
    Liit skrev 2019-02-02 05:16:29 följande:

Såhär svagt var det med morgonurin. Så jag antar att ett missfall är på g. Svagare test + blödning. Känns inte som en lovande kombo.

Åh, nej :( nä, det känns inte som en bra kombo. Så himla tråkigt för er! Det kanske vore bra att kolla så att allt ser bra ut hos dig. Det är ju väldigt vanligt med missfall, så det måste ju inte vara något fel, men tänker att det kan vara skönt att kolla upp. Hur länge har ni försökt? <3
Svar på tråden BF oktober 2019!