• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Jagerika
    Jsv17 skrev 2019-03-01 08:22:07 följande:

Jag ser vad du menar, så svårt att se färgen bara, håller tummarna!

Ja visst är det! Så störande! Och otålig är man dessutom haha xD men ska ta om 2 dagar tänkte jag, på söndag morgon kanske och försöka släppa detta nu :) det synts mer rosa igår men detta strecket va tydligare så vet inte vad jag ska tro! Det är säkert spök som vanligt men hjärtat tar en extra sväng om i bröstet när man ser att det inte är heeelt blankt! XD
  • Malin888
    Anonym (Milla) skrev 2019-03-01 07:50:24 följande:

Siri88.

Är det någon som har Instagramkonton där man kan följa er resa till plus? Eller någon som har något bra konto att rekommendera?

Bra idé. Eller kanske vi kan skaffa en FB grupp också. Då lättare att lägga in bilder och dom blir tydligare tycker jag. :)

Jag fixar en fbgrupp till oss denna tråden e så himla härlig!
    Babyboostsisters döpe jag den till fixar den nu så hoppa in!
  • Jagerika
    Malin888 skrev 2019-03-01 08:47:53 följande:

Gör ni en facebook sida för dom som plussat eller för alla? :)
  • Malin888

Nu har jag fixat en closed group på fb som heter BABYboostsisters.
    Toppen att fortsätta här men denna tråd känns så himla fin energi i så kan va kul att fortsätta på enklare sätt! Den ligger uppe nu och det är bara vi som medlemmar som ser vad som skrivs. Lägger upp så alla kan göra allt som är medlemmar i gruppen!

Jag har bim idag och är helt säker på att mensen kommer men den har inte kommit än, brukar altid komma när jag stiger upp. men so sagt jag är väldigt säker på att den kommer snart 

• Malin888
    Jagerika skrev 2019-03-01 08:50:22 följande:
    Gör ni en facebook sida för dom som plussat eller för alla? :)
    DEN GRUPPEN ÄR FÖR ALLA!!

BABYboostsisters på fb (fixade nu)

Ni som plussat, vi som fortsätter försöka, missfall, glädje oro etc. 
    RUBBET. Sisterhood!
  • Malin888
    Emmissss skrev 2019-03-01 06:16:50 följande:

Åh va många som plussar nu alltså!!! :) Själv får man vänta ett tag till innan det visar sig! Eftersom läkarna för många år sedan pratat om att jag har Endometrios men aldrig blivit något fastställt, har jag äntligen bokat tid för en koll på kvinnokliniken. Känns inge roligt att behöva vänta ett helt år om det inte skulle fungera pga endometriosen. Har nu gått 6 månader.

Är det någon mer här inne med denna onda sjukdom??

Lycka till! JAg läste precis här om någon som plussade  med det på försök nr 2!!!!
  • Siri88
    Malin888 skrev 2019-03-01 08:47:53 följande:

Grymt:)
  • Malin888
    LadyBallistic skrev 2019-03-01 08:59:35 följande:

Åh trevligt hur går man med i den gruppen?

Sök BABYboostsisters i groups på fb! 
    Jag lägger till alla som trycker bli medlem! Den hålls stängd så inga om inte är medlemmar kan läsa ngt så vi kan känna oss lika trygga som här med vad vi skriver :)
  • LadyBallistic
    Malin888 skrev 2019-03-01 09:03:57 följande:

Sök BABYboostsisters i groups på fb! 

Jag lägger till alla som trycker bli medlem! Den hålls stängd så inga om inte är medlemmar kan läsa ngt så vi kan känna oss lika trygga som här med vad vi skriver :)

Hej hittar tyvärr inte gruppen, tror att man inte hittar den för att den är hemlig/stängd. :)
Svar på tråden BIM Mars 2019