Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

*lägger till favoriter*

• Loppan79

myskatt - ja, det kan du!

• Loppan79

Usch, jag gillar inte heller att Carola gick vidare. Hur röstar alla egentligen? Jag röstade på Linda Bengtzling och Magnus Bäcklund som ett sant fame factory-fan

• Loppan79

Jag heter också samma som här på scrappiz!

• Loppan79

Å, varför skrev någon längre tillbaka i tråden om scrapkammaren, jag surfade in där och kunde ju inte låta bli att beställa. Det fanns ju såååå mycket fina papper - och jag som inte har några pengar till sånt egentligen Ja, ja nu kanske min scraptorka kan lossa när jag får lite nya papper

• Loppan79

Aaaaa, jag har paket att hämta på posten idag *Lycklig*

• Loppan79

Jag kanske kan vara med i skissutmaningen nästa vecka! Jag får ju en massa nya papper i dag och förhoppningsvis lite inspiration av nya skissen

• Loppan79

ZaraÖ - jag skulle tycka det var kul att få rösta om det....

• Loppan79

myskatt - jag brukar ha dekorationer även på insidan av kortet och på så sätt dölja ben mm. Annars sätter jag dubbelt papper så att benen är imellan papprerna.

• Loppan79

bitte71 - jag har oftast ingen aning om hur min LO ska se ut innan jag börjar. Jag kör på känn och tar fram papper jag känner för och skär dem lite som jag tycker. Eller så gör jag efter skiss som nån annan har gjort som jag hittar på tex scrappiz eller papprika.

Svar på tråden Scrapträsket