Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

Grattis sagomamma till din nya butik! Jättefin och vad kul med Cheri som dt.

• Loppan79

Någon mer som inte kommer in på scrappiz?

• Loppan79

Fnyz - det ligger ibland auktioner ute med qk på tradera. Kolla där!

• Loppan79

Vilken butik var det som har billiga bazzil?

• Loppan79

Kan nån hjälpa mig? Jag kommer inte in på scrappiz. Jag har begärt två nya lösenord men det funkar inte. Nu tänkte jag skriva till dem och meddela felet men jag hittar inte vart jag felanmäler! HJÄLP!!!

• Loppan79

*Meddelar att mitt problem är löst*

• Loppan79

snysop - å, vad avis jag blir. Jag vill också ha nya grejer Har setat och tittat på en massa olika scrapshoppar idag och drömt om att handla typ allt

• Loppan79

Jag funderar på att köpa foamstamps alfabete på pysselpunkten. Är det någon som kan rekommendera något som är snyggt?

• Loppan79

...av de stämplar som finns där! Har du nått annat tips på stämplar som finns nån annanstans?

• Loppan79

2xA - det är ju tre stycken som hänger i scrapträsket som har egna butiker - Meli, bejbi78 och sagomamma. Skicka privata meddelanden till dom så svarar dom säkert.
    Jag tror att det finns grossister som man köper sakerna av. Jag var på formexmässan i vintras och där var det flera grossister som sålde scrapbooksaker. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad de hette. Har du provat googla?

Svar på tråden Scrapträsket