Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

nea1 - det är nog lite olika. Jag har ett album där jag sätter in alla LO i.

• Loppan79

Jag är nog beroende av fiiiina papper och chalk och dold jounaling

• Loppan79

Utteröga - det beror ju mycket på kvaliten på pappret du skriver ut på (och säkert även lite på skrivaren). Köper du ett ganska dyrt papper med bra kvalitet så håller ju fotona längre. Jag kör med Canons fotoskrivare och deras papper och det ska hålla lika länge som framkallade kort. Dessutom har jag framkallat samma bild hos fotoaffär och skrivit ut och kvaliten blir lika bra! Men sen är det ju lika dyrt att skriva ut så som att framkalla.

• Loppan79

bitte71 - jag skulle inte rekommendera att handla av dem. Måååånga här inne har blivit dåligt bemötta därifrån.

• Loppan79

malinka - de kanske går runt på alla som handlar där första gången
    Men allvarligt så handlade jag ju där eftersom jag hittade dem på scrappiz och jag trodde att de företag som fick göra reklam på den sidan var bra. Men så var det ju inte... Sen skrev jag i en tråd på scrappiz om magnolia, det var en annan tjej som frågade om fler hade blivit otrevligt behandlade där. men tråden togs bort! Har tydligen hänt flera trådar som handlat om samma ämne! Man kan ju undra om Magnolia sponsrar scrappiz...

• Loppan79

Hm, nån snackade om nån fond för fattiga scrappare. Kan man få gå med tro Vill ju också shoppa

• Loppan79

GRATTIS Jo79! Du är verkligen värd att bli dagens scrappiz. Du gör ju jättefina Lo:s!

• Loppan79

GRATTIS till Meli som är dagens scrappiZ

Svar på tråden Scrapträsket