Scrapträsket
Ska på kalas idag och har gjort ett grattiskort. Ni får gärna titta och säga vad ni tycker. Jag är lite osäker på om det är snyggt, är ju helt nybörjare på att göra kort.
Ska på kalas idag och har gjort ett grattiskort. Ni får gärna titta och säga vad ni tycker. Jag är lite osäker på om det är snyggt, är ju helt nybörjare på att göra kort.
Kom gärna med tips om hur jag kan göra det bättre!
malinka2 - Finns det nån sida på nätet där man kan kolla på paketet från tv-shop?
Pyret - såg förut när jag surfade runt på tradera att det ligger en silent setter ute. Hm, ska söka lite och se om jag hittar...
...jo här var den
www.tradera.com/auction/Hobby___Lek/aid_28359268
annars finns de på scrapbutiken.se och på inkywings.
Nej, men den har ju redan gått ut *asg*
sökte visst på redan avslutade auktioner. Sorry!
Vet nån vad ett sånt pack med en hel serie Basic grey papper kostar?
Ja, man nöjer sig ju aldrig med de papper man har! Tänkte sätta mig och scrappa igår men hittade inga papper jag var sugen på. Var inne och gluttade lite idag och alla papper i serien Urban Cuture är ju sååååå snygga. Såg de framför mig under hela dagens spinningspass så jag tror nog att det är lika bra att beställa
mamma i småland - den här länken kanske funkar, men du måste nog vara inloggad på scrappiz för att det ska funka
www.scrappiz.se/index.php&file=viewtopic&t=20153
Vilken butik är det som har fraktfritt?
Det kanske är en dum fråga - men hur sätter man dit akrylfärgen på stämpeln? Jag har sett att det finns några slags duttar med pinne på men finns det något annat sätt?
Det finns säkert svar längre bak i tråden men jag orkar inte leta