Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

ja, man blir ju irreterad. Jag tror knappt de har en aning om vad scrapbooking är själva utan har helt litat på någon säljare som säger att det är bra! Dom skulle ju försöka prata med nån som kan det och be dem hjälpa till att beställa istället för att få hem helt fel saker!

• Loppan79

mamma i Småland - hm, man kanske ska gå in och föreslå sig själv som inköpare för scrapmaterial

• Loppan79

Jag är också sugen på att beställa från House of Paper (när lönen kommer ) men jag tycker det är lite läskigt att betala pengarna i förskott. Är jag larvig eller tycker ni också det? Här i Sverige känns det lättare, dels eftersom man har lite koll på vilka butiker som verkar ok och dels för att det kanske är lättare att fixa om något skulle gå fel.

• Loppan79

Hi, hi Skumpis. Det är ju inte för att jag är så himla rädd jag är nojjig

• Loppan79

Oj, pratade i telefon medan jag skrev det där. Blev lite fel

Det ska stå -Det är ju inte för att jag är så himla RIK som jag är nojjig

• Loppan79

Jen82 - det ska jag kolla upp om jag kan hos min internetbank. Tack för tipset!

• Loppan79

Fnyz - fluid chalk använder jag till nästa varje lo. Det är väl det som jag absolut inte kan vara utan Sen älskar jag min silentsetter också och prima flowers (men jag har bara en färg så jag använder dem inte så ofta ändå )

• Loppan79

fnyz - jag använder det oftast för att markera kanten på pappret. Se tex min lo På promenad där har jag chalkat kanterna runt bokstäverna och på joarnalingen.
    Det finns att köpa i de flesta scrapbutiker, kostar runt 20:-. De bästa färgerna att börja med ska vara chestnut roan och Chalcoal. Den första är mörkbrun och den andra nästan svart.

Svar på tråden Scrapträsket