Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

Soolina - här är en till som absolut inte är proffs

Det finns startpaket att köpa i flera nätbutiker bla scrapoteket vet jag har. Sen är det som skumpis sa bara att sätta igång och klippa och klistra. Ta hjälp av en skiss eller ta inspiration från gallerierna här på fl.

Titta också i första inlägget i tråden, där finns en massa tips för nybörjare.

Lycka till!

• Loppan79

PamPam - det är dåligt med scrapbutiker i Eskilstuna, men det finns en hobbybutik som har lite scrapsaker. Nu var det ett tag sedan jag var där så jag vet inte hur mycket hon har nu men hon sa då att hon skulle ta in mer i alla fall.
    Vet inte hur bra du hittar i Eskilstuna. Vet du vart Dannes bar ligger? Hobbyaffären ligger nästan bredvid, mot filmhuset. Hoppas du fattar annars får du fråga igen så får jag kolla vad den heter och söka på eniro.

• Loppan79

PamPam - jag ska försöka kolla vad gatan heter så kanske det blir lättare

• Loppan79

eminabilic - läs första inlägget i tråden, där finns mycket information för nybörjare.

• Loppan79

Utteröga - vi har också en canon fotoskrivare och den funkar kanon!

• Loppan79

Liten svala - det finns startsett hos många nätbutiker bl.a scrapoteket vet jag har. Men kika runt bland de olika nätbutikerna så kommer du hitta. Länkar hittar du i första inlägget i tråden.

• Loppan79

Porslinsdockan - om jag inte kommer ihåg helt fel så har bejbi78 det i sin internetbutik. Jag tror det är www.scrapkammaren.se , men jag är inte helt säker så gå in i hennes presentation så hittar du adressen.

• Loppan79

Jo, adressen stämmer! Kolla i rean så hittar du lunchpail (det är väl samma sak???).

Svar på tråden Scrapträsket