Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

Idag fick jag hem mitt första foam alfabete och Retropunchen. Men vad svårt det var att få bokstäverna rakt när man stämplar. Hur gör ni andra?
    Retropunchen är ju bara såååå snygg! Pillade genast dit några på mors dag-kortet
    Nu ska jag gå och sova, är supertrött efter att ha målat hus hela dagen zzzzzz. God natt!

• Loppan79

Henriks wife - jättefint set tycker jag. Men tänkt på att det inte är ett postbound album, det är alltså inte plastfickor i albumet. Många scrappar i sånna album men man måste tänka på att man inte kan använda brads och öljetter som går rakt igenom eftersom man kommer scrappa även på baksidan.
    Jag har ingen aning om hur mycket det är värt så där kan jag tyvärr inte ge några tips

• Loppan79

Billabong - oj, våra beställningar var ganska lika från pappersbiten Mina föräldrar hämtade min beställning hemma hos henne i lördags - mix stämplar, retropunch och primablommor
    Stämplade lite idag då jag började med ett grattiskort. Det är lite trixigt att få det riktigt snygg såhär i början. Men man lär sig väl

• Loppan79

BillaBong - jag använde avklippta disksvampar, det verkade funka!

• Loppan79

Godis råttan - jag tror att digiscrapparna har en egen tråd. Menar inte att köra ut dig härifrån, du får själklart hänga med oss här men du får nog bättre svar ang. digiscrap i den tråden

• Loppan79

Jag har en sån låda som billabong länka till. Den är superbra men tyvärr överfull så det är en salig röra där ändå . Jag vill också ha tips hur man annars kan göra, vill ju ha en snygg ordning i mitt kommande scraprum

• Loppan79

annika5064 - men blir det inte ett jädra dragandes i lådorna? Syns det tydligt vad man har i lådan? Fast man kan kanske limma dit ett ex av det man har i så ser man ju.... Den med över 180 lådor kanske kan vara nått....

• Loppan79

annika - hi, hi menade såklart inte att det var jobbigt att öppna lådorna för att komma åt innehållet utan för att se vad som är i lådorna

• Loppan79

ÄlskarDante - här i scrapträsket finns det tre (vad jag vet) personer som har egna butiker, jag tror att alla dom kan hjälpa dig att sätta ihop ett nybörjarpaket om du frågar snällt Kolla presentationerna på Meli, Sagomamma och Bejbi78!
    eller deras hemsidor scrapoteket.se, scrapbookbutiken.se och scrapkammaren.se (hoppas jag fick det rätt nu )

• Loppan79

Nu har jag testat mina nya stämplar. Det blev ett grattiskort, vet inte till vem än Finns i mitt galleri nu. Har dessutom lagt upp insidan på mors dag-kortet.

Svar på tråden Scrapträsket