• Jo79

Scrapträsket

Nä, det funkade inte Zara!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Sitter och funderar över dotterns album, som vanligt

Undar om jag ska ha en förstasida i albumet, typ "Ellens första år" och massa foton på henne...

...och så har jag inte så himla många bilder på hennes närmsta släktningar, inte så många på farmor och farfar, nästan inga faktiskt, så det kanske inte hade varit helt fel med ett släktträd..?

Har ni som gör album till era barn det så?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Har lagt in sex nya losar i galleriet. Stackars min kompis, hon måste tro jag är kompis med henne för hennes scanners skull...

Och så får jag gråa hår över en annan grej. Jag tänkte lägga ut en lo med Ellen som badar, och då vill jag ju liksom täcka över här och där lite snyggt, men DET GÅR INTE!! Skrikandes

Hjälp? Jag har paint, word, powerpiont, microsoft editor.... hilfe, bitte!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nu har jag lyckats spara den som en bildfil, men den är ju verkligen mikroskopisk... med massa vitt runtom... Förvånad

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, vad fasiken... när man inte vet vad man håller på med... ! Det blir till att spraya i paint!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Tack alla ni som skrivit för allt fint ni skriver i min GB... jag blir så himla glad!! Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Timmerbacka: Jag scrappar järnet när Ellen sover middag, ca 1½ timme på dagen, och sedan på kvällen när hon somnat.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Tyckte mig se att det stod på scrappiz, fredag-lördag-söndag om man handlar över 2 eller 3oo kronor...

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket