Scrapträsket
Vilken butik har störst sortiment på album? Det börjar verkligen bli dags att köpa ett nu
Jag vill ha ett sånt där man skruvar... någon som har tips?
Vilken butik har störst sortiment på album? Det börjar verkligen bli dags att köpa ett nu
Jag vill ha ett sånt där man skruvar... någon som har tips?
C o k - Japp, känner mig mogen för ett album nu
Fast idag känner jag mig för lat för nätsurfning. Suttit föööör många timmar i alla nätbutiker senaste veckorna
Därför tänkte jag göra det enkelt för mig. Helt enkelt att någon av er köpt ett fint album nånstans, tipsar mig och jag går in där och beställer
Finns det ingen butik med MASSA album? Vad heter de albumen jag tänker på?
Oj, det var nog tur att jag kollade runt iallafall. Hittade ett fina album som kostade 329 på Scraproom men 249 på ScrapAddicted ![]()
Matriark - Ja, det var postbound jag menade. Tack!!!
Ellisen - Skynda posta innan kundkorgen töms
KÄnns som att jag lika gärna kan shoppa för en femhundring så jag får fri frakt. Eller hur? ![]()
Någon som har Chatterbox postbound 12x12? Gillar ni det????
tr3z - Men trez, är du en fattiglapp???
Har ingen aning om vad sånt kostar i Sverige. Kan inte ens stava till q-grejen
Kanske nåt för mig att fundera på om svärmor ska köpa i USA till mig också
De åker ju varje år så då kan hon köpa "grejer" till q-tången varje år ![]()
Bejbi78 - Åh, är det så?
Då klickar jag på "beställ" nu då
Vilken är din favoritfärg förresten? Nån som är extra snygg?
![]()
Bejbi - Hur många plastfickor får det plats? Tänkte beställa extra plastfickor. Mina LOs är inte särkilt tjocka. Och som bitte frågade, behöver man köpa andra skruvar om man fyller på fler fickor???
Det blir ett Denim. Är det snyggt? Är lite sugen på Chocolate men det får bli nästa gång. ![]()
Men vart köper man förlängningsskruvar då??? Och behöver man längre skruvar om man har 20 plastfickor i?