Scrapträsket
Ica80 - Vet att Cia o krabaten talar sig varm om den. Andra är lite mer skeptiska. Själv vet jag ingenting
Scrapperiet har fraktfritt idag. Kan tipsa om Easy Mounter (tejp på rulle). Använder den till ALLT
Ica80 - Vet att Cia o krabaten talar sig varm om den. Andra är lite mer skeptiska. Själv vet jag ingenting
Scrapperiet har fraktfritt idag. Kan tipsa om Easy Mounter (tejp på rulle). Använder den till ALLT
trez - Inte dåligt det. Jag har inte scrappat på flera veckor ![]()
Nä, jag är så här slö ![]()
2xA - Åhhh, vad spännande!
Jag har fortfarande inte fått något mail om att de ens skickat det
Men det blir iallafall kul när det väl kommer
Jag har precis fått framkallade kort hem så när mina 80 papper kommer så ska jag ta en kväll och matcha ihop med foton så att det bara är att börja scrappa sen när lusten faller på
Vilka foamstamps köpte du? Jag ångrar att jag inte beställde fler grejer!!!
Marajjah - Hihi... du får mig att längta till hösten så att jag också kan ta sådana fina foton på min son
Superfin LO!
Sagomamma - Tjusiga grejer!!!
Fast du får mig inte att längta till min 50-års-dag ändå ![]()
trez - En i min mammagrupp erbjöd sig att klippa mig. Gissa om jag tackade ja!!!
Och gissa vad jag ska göra för de pengarna i stället?
![]()
trollmossan - Jag tycker inte du ska börja med att köpa album. Jag köpte precis mitt och jag har hållt på i fem månader. Lägg istället pengarna på scrapgrejer och sätt igång att scrappa!
MEN, om du nu vill köpa ett album direkt så tipsar jag om postboundalbumet från Chatterbox. Det är skitläckert!!! Postbound är just ett sådant album du beskrev, med skruvar. Här hittar du albumen för 249 kr http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?cat=8 12*12 tum är 30X30 cm (ungefär)
Jag läääääängtar också efter mina papper från houseofpaper
Nu sa sambon att han är ledig från skolan i morgon och att jag får hur lång sovmorgon som helst
Fast nu är jag för trött för att scrappa ändå ![]()
Pyret - Beställer man för 50$ slipper man frakt. Man betalar direkt vid beställning med sitt Visakort. Jag beställde för exakt en månad sedan men har inte fått mitt paket än. Dollarn står i....... tja.... 7,50 kanske?????????? Ett tips är att registrera dig och sen lägga saker i din önskelista under flera dagar. Det tar måååååånga timmar att kika igenom alla sidor annars (fråga mig, jag vet
)
Jag tycker inte det är så läskigt. Speciellt inte när man beställer från ett ställe där andra redan beställt och det funkat bra. Vi är fattiga i vår familj så ingen skulle bli rik på att rensa våra kontokort
Jag är kanske naiv men jag orkar inte lägga energi på att vara misstänksam.