Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Blä, vad sur jag blev. I varukorgen stod det 0 kr i frakt när jag kom upp till 500 men sen i kassan så blev det ändå frakt Tydligen så gäller 700 nu Iofs billig frakt (44 kr) men ändå Har inte råd med 700 Då blir det nog bara album och plastfickor nu.

Oj, vad många ledsna gubbar

• Skumpis

Blä, ännu surare nu Tog bort lite varor och så blev frakten helt plötsligt 55 istället. Vad hände med maxfrakten 44 kr???

• Skumpis

Ellisen - Testade igen och du har rätt. Det blev 44 kr. Det blir ändå ingen beställning idag eftersom jag mailade henne och frågade om skruvar.

• Skumpis

esterr - Åh, fuskis dig!!! Jag vill också ha en scraphörna!!!!!!! Vår klädkammare är datorhörna så där får jag inte plats. Och ärligt talat så sitter jag typ 100 ggr mer vid datorn än jag scrappar fast det beror ju just på att jag inte har någon scraphörna

• Skumpis

Marajjah - Åh, kuuuuul med shopping

• Skumpis

ZaraÖ - Neeeej! Förstrå att du blev arg och ledsen!!!

• Skumpis

trez - Åh, vad synd att du inte har PS. Jag har preciiiiis lärt mig hur man görm så jag sitter här och trixar lite. Korthuset har framkallning för 1 kr/ kopian den här helgen

• Skumpis

Är det någon här som har en sådan där "tand-bild" där man kan skriva datum när tänderna tittade fram? Tänkte göra en LO på det och har för mig att någon  haft en sådan. Fattar ni vad jag menar?

• Skumpis

trez - Får du det att funka? Kul va? FAst det är ett jäkla joxande

• Skumpis

Trodde du var för fattig för att köpa PS Jag har också gjort så med bara en sak i färg. Finns bild i galleriet. FAst jag minns inte hur man gjorde

Svar på tråden Scrapträsket