Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

cid - Bravo!

Då kanske jag också ska fråga en liten datorfråga Räcka ut tungan Jag skulle gärna vilja få framkallat fyra foton på samma foton. Hur lägger jag in det? Någon som gör så?

• Skumpis

Jo79 - Jag är inte sån där medlem i swapgrejen så jag kommer inte in. Vad går det ut på? Tycker också det låter käckt

Marajjah - Nix, jag har det inte så lyxigt ordnat Får ge mig på photoshop fastän jag tycker det är krångligt. Jag får väl ställa en fråga i ps-tråden och hoppas på att de är lika hjälpsamma som vi

• Skumpis

jo79 - När ska swapparna vara inne då? Måste ju hinna beställa papper först... *kikar in på Scrappiz*

• Skumpis

Ja, gör det. Jag har ansökt om att bli användare nu. Vet inte hur lång tid det tar innan de godkänner mig.

• Skumpis

jo79 - Nåt tips om butik som säljer fulla monoserier? Min favvo pysselpunkten har bara enstaka färger

• Skumpis

Var köper ni allt material? Nätshoppar. http://www.selhammer.com/butiker.htm

Var/hur/när började ni? Gick en nybörjarkurs i slutet av november.

Gör ni scrap med alla era kort eller bara speciella? Scrappar bara ett fåtal av mina kort. Vilgot har ett vanligt album med 300 foton från sitt första halvår Jag har bara scrappat 9 LOs till honom.

Hur ser albumen ut? Vet ej, har inget album

• Skumpis

Jag har också köpt saker på tradera som jag inte tror är syrafria trots att det stod på beskrivningen. Jag har lagt de grjerna i kort-lådan istället. Trist när man inte får det man trott sig köpt

• Skumpis
    Snyft, jag har inga texter hemma Har ingen Qvaddetnuheter och inga foamstamps. Och inte hinner jag få hem något från scrapfun innan scrapträffen på söndag heller Kanske skulle prova klippa ut egna hemma... *funderar*
    Åh, vad jag önskar att det fanns en nätbutik som hade ALLT! Nu är det jättesvårt att välja butik eftersom man vill ha vissa grejer i en del butiker och andra saker i andra butiker. Frakten är ju ganska hög så det går ju inte att beställa hit och dit, hur som helst...

Lääääääängtar till scrapmässan i Gbg i september
Svar på tråden Scrapträsket