Scrapträsket
Jen - Det tog 1,5 månad. Men det blev något fel så till slut skickade hon paketet med flyg
Såg att hon betlat över 20 dollar i frakt ![]()
Jen - Det tog 1,5 månad. Men det blev något fel så till slut skickade hon paketet med flyg
Såg att hon betlat över 20 dollar i frakt ![]()
Åhhhh... idag har jag ÄNTLIGEN scrappat. Iofs bara ett bröllopskort men det blev fint och jag blev sugen på alla mina grejer igen
Nån dag i veckan ska jag köpa Claes Ohlsons akrylfärger på tup. De kostar 49 kr för maaaassa färger och de är syrafria
Kanske även jag kan få använt mina oanvända mixstämplar ![]()
jenn79 - Är det en gammal hederlig variant av dymon? Vad kostade den?
jenn igen - Hur länge fick du vänta på ditt paket från houseofpaper? Antar att jag bara hade otur som fick vänta 6 veckor. Är lite sugen på att shoppa igen ![]()
Sorry alla om jag inte kikar på allas LOs. Är fortfarande lite trött på scrapping. Är mest sugen på att shoppa prylar
Fast igår så matchade jag papper till 7-8 fotoserier så nu är det bara att sätta igång egentligen.
Er kan man ju alltid lita på så därför ställer jag min scrappizfråga även här
Jag efterlyser en dikt/vers/sångtext som jag kan skriva i ett bröllopskort. Någon som har någon idé?
trez - VA??? Och det säger du nu när jag ska krypa till kojs
Nu MÅSTE jag ju sitta uppe ett par timmar och beställa
Bröllopskortet är klart och det blev såååååå fint
Valde en text av Ulf Lundell eftersom både jag och hon älskar honom
Det var såååå mysigt att sitta och pyssla idag
*rusar in till houseofpaper*
Marajjah - Om jag inte är helt ute och cyklar så borde det motsvara 20x20 samt 10x10 cm
Idag har jag shoppat akrylfärg på Classes
kela - Tackade jag dig för USA-tipsen förresten? *glömsk*
Bobline - Det var 18 små tuber i alla regnbågens färger. Det börjar på ljus ljus gul, går mot orange till rött mot brunt till grönt, blått och slutligen svart. Får se hur de funkar för färgen är ju mycket tjockare än den vanliga scrappingfärgen.
BillaBong - Är papprena syrafria?
Men jag har ett liknande block med bara blå papper och då är det inte 74 papper *förvirrad* Köpte det som nybörjare och använder aldrig de papprena. Vill ha struktur på mina enfärgade.
Tänk om jag skulle scrappa lite istället för att bara shoppa
![]()
Blääää, plockade fram alla mina scrapprylar (det tog låååååång tid) och satt en timme med skisserna, foton och papper men fick inte ihop något alls. Blev bara trött och fick ont i huvudet och plockade tillbaka allt igen
Jag vill ha en egen scraphörna!!!!!!
Idag fick jag paket från houseofpaper igen
Betyyyyyydligt snabbare leverans den här gången. Massa alfabet blev det, mest från BG. Lite rubons, papper samt hjärtan och stjärnor som foamstamps. Och nu när Mammsy _äntligen_ är tillbaka så kanske det snart blir scrapträff så jag får scrappat nångång ![]()
Anne - Över 50 dollar är fraktfritt. Jag har beställt två gånger och har båda gångerna sluppit tullavgift. Jag har betalat i förskott med visakortet. Första gången tog det 1,5 månad innan jag fick paketet, nu tog det 1,5 vecka ![]()
Mammsy - Jag vill alltid ha nya grejer
Fast nu är mycket slut på sidan så jag vet inte. Hur mycket kommer du själv upp i? Jag behöver inte så värst mycket men vill ha mer alfabeten och rubons. Kommer kanske upp i 10-20 dollar.
Mammsy - Bilden är klickbar. Jättefint kort!!!
Jösses vilken fart det blev i tråden när Mammsy kom tillbaka
Hinner inte ens läsa ikapp
*glad*
Mammsy - Det är _kul_ att det är fart i tråden och att du är tillbaka!
TA det som en komplimang ![]()
Cia - Hihi.... precis en sådan LO skulle jag göra till min skiss men den blev aldrig gjord
En LO med bara journaling blir coolt. Fast med en ögonbild blir också bra ![]()