Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Jo79 - Är det Scrapbook etc på Danska vägen du talar om? De har betydligt mer papper än någon annan scrapbookbutik i Göteborg, så ska du handla på plats är det nog ändå bästa stället. Mig har hon inte varit otrevlig mot inte överdrivet trevlig heller men det är ju inte jag heller Jag har dock svårt att gå omkring så länge som jag vill i en sådan liten butik då man oftast är ensam i butiken. Känner ju sig helt knäpp om man vill gå där i över en timme och sen kanske handla för 200 Men det är så underbart kul att gå och pilla på alla saker. Det går man ju miste om vid nätshopping

• Skumpis

Cheri - Ful????? Öhhhh.... vi tycker nog lite olika du och jag Skitläcker som vanligt! Och absolut din stil. Är fascinerad över att alla verkar hittat sin stil. Mina LOs ser alla helt olika ut.

• Skumpis

Cheri - Vad är det för bokstäver?

Allmän fråga: Hur gör ni era titlar? Foamstamps? Beställer rubriker? Har färdiga alfabet? Skär ut själva? Skriver för hand? Det är det jag tycker är svårast. Kan ju inte ha tusen alfabet i lager hemma *dyyyyrt*

• Skumpis

Jag har också (snart) Twanger. Vill ha misunderstood också. Om det nu heter så

Lillkillen är likadan idag som igår blir nog att gå och lägga sig snart om han ska få sovit något Jag vill ju sitta uppe och scrappa!!!!Skrikandes

• Skumpis

Pysselpunkten har en del foamstamps. Twanger verkar dock vara slut. Jag måste söka på foamstamps i sökrutan för annars hittar jag dem inte

• Skumpis

Nu har jag förstört min LO med en embossad rubrik Visste att jag inte skulle experimentera Får se om den går att rädda i morgon. Nu är det kvällsmacka och läggdags bredvid sonen. Får väl ligga där klarvaken och fundera över nästa veckas skiss

God natt!

• Skumpis

När kommer Blue Vapor tillbaka??? *saknar hennes lååååånga uttömmande svar på mina frågor*

Cheri - Klart vi orkar med dig

Svar på tråden Scrapträsket