Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Stort grattis till pluset!
Efter ett år försök med Letrozol sen MA tog det sig till slut naturligt för oss utan Letrozol, två dagar efter att remissen för IVF skickades. Så nu hoppas vi bara att det ska gå hela vägen denna gång :)
Ring och kolla med dom! Säg också att ni kan komma med kort varsel ;)
Jag är jätteglad för symptomen!! Jag har fått positiva äl test tidigare men aldrig känt av det så oavsett om det tar sig eller inte denna månaden känns det som att vi är en bra bit på väg så ska försöka se det positivt ändå :) Jag har sovit otroligt dåligt i helgen, har varit fullt upp så jag har inte hunnit känna efter. Men har känt nästan som molvärk på vänster sida sedan typ i fredags, vet inte om det kan vara för att äggblåsan satt på höger sida och vä sida reagerar i "efterhand" på letrozolen?! Ingen aning, vilda spekulationer haha. För OM det hade varit en grav på g, bör jag väl känna av det mer på hö sida, eller??
Annars ingenting, hade ömma bröst i slutet på förra veckan men det har lugnat sig nu. På ett sätt vill jag vänta till bim den 26-27 nov men vet inte om jag kommer klara att hålla mig :P man är ju rätt trött på neg grav tester vid det här laget.. Känner jag mig själv rätt blir det nog ett test innan helgen :P
Har en avbruten grav i bagaget 2013 och då kände jag ingenting förrän jag började må illa i v7 och grav upptäcktes så har inga stora förhoppningar på tidiga symtom.
Fick du ägglossning även innan letrozolen? Hur länge har du ätit de nu? Har läst om förvånansvärt många som fått egen äl under uppehåll och att det tatt sig då, kanske kan vara idé att testa utan i ett par månader? Tar det sig inte kan ni ju börja med letrozolen igen i väntan på ivf? :)
Tror aldrig jag skrev grattis i den andra tråden! :) Så roligt. Håller tummarna för att allt ska gå bra den här gången.
Tack! <3 Jag inser att jag lär noja ihjäl mig den närmaste tiden :( Fick lite svaga spottings igår kväll som jag brukar dagen i innan mens, och trodde det skulle vara kört. Än har det dock inte kommit nåt mer, och teststrecket har blivit rejält mörkare sen i söndags, så jag hoppas att det är normalt.
Hoppas också att det är ett gott tecken att jag har känningar på vänster sida, även om det lugnat sig lite haha. Jag inbillar mig massor nu, små små saker som säkert inte betyder någonting.. Jag är ovanligt trött och nästan som kort stubin, känner mig "bubblig" i magen fast jag inte behöver gå på toa eller ätit något konstigt. Igår när jag skulle sova känner jag som ett stick/hugg i magen, typ rakt ner från naveln typ i höjd byxlinningen, lite längre ner kanske. Kände det några gånger sen slutade det (eller så somnade jag faktiskt) Behöver som sagt inte betyda något, men hjärnan går ju på högvarv, haha.
Jag var gravid 2013, och då kände jag ingenting förrän jag fick lätt illamående när grav upptäcktes runt v 7-8 :P Så du har nog blandat ihop mig med någon annan ;) Då försökte vi inte så jag kände ju inte heller efter..
Bra, då blev det bestämt, tar ett test på fredag, då bör det vara äl+11. Jag misstänker att jag hade en kemisk graviditet i februari men eftersom jag inte hade gjort något test innan blödningen vet jag inte. Nu vill jag veta om det tog sig eller inte. Jag skriver här när jag testat :) :)
Jag ska hålla tummarna att du får egen ägglossning nu under uppehållet med Letrozolen!!
Efter ett år försök med Letrozol sen MA tog det sig till slut naturligt för oss utan Letrozol, två dagar efter att remissen för IVF skickades. Så nu hoppas vi bara att det ska gå hela vägen denna gång :)
Ja Gonal F minns jag kom på tal min förra vända men behövdes då aldrig eftersom andra Letrozol-dubbelkuren fungerade.
Tog just sista Provera-tabletten så första Letro-tabletten blir på torsdag. Försöker att inte ha för stora förhoppningar... :)