Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hejhej, jag undrar, ni som fått letrozol utskrivet, vilken dag i cykeln börjar ni äta letrozol? Hur många dagar tar ni tabletterna? Och måste ni åka in till kliniken för att göra ett vul eller hur funkar det?:)
Hej på er! Har en son på 11 mån som kom till med dubbeldos Letrozol. Har PCO och gles ÄL. Jobbar nu på syskon och Ska börja med Provera idag och följs gärna åt! Går hos Mama Mia och där fick jag höra att man ändrar från CD 5-9 till 3-7 och att CD 1 blir direkt efter att man avslutat Provera oavsett om mens kommit eller ej. Någon som har erfarenhet av det ?nya? sättet?
Hejhej, jag undrar, ni som fått letrozol utskrivet, vilken dag i cykeln börjar ni äta letrozol? Hur många dagar tar ni tabletterna? Och måste ni åka in till kliniken för att göra ett vul eller hur funkar det?:)
Hej på er! Har en son på 11 mån som kom till med dubbeldos Letrozol. Har PCO och gles ÄL. Jobbar nu på syskon och Ska börja med Provera idag och följs gärna åt! Går hos Mama Mia och där fick jag höra att man ändrar från CD 5-9 till 3-7 och att CD 1 blir direkt efter att man avslutat Provera oavsett om mens kommit eller ej. Någon som har erfarenhet av det ?nya? sättet?
Nej vet inte riktigt vad det var. Men har fått LH-stegring idag så blir ovitrelle-spruta ikväll. Hade en blåsa på 14 mm sist jag var och kollade (CD10) så får hoppas på att den växt. Hoppas din äggblåsa också växer till sig. Man vet ju aldrig, ibland är det segt i starten..
Detta känns iaf skönt för mig, letrozolen verkar ju funka :)
När hade du ägglossning efter att du fick maximalt på monitorn?
Jag får fortfarande bara hög men har en äggblåsa på 22 mm idag så läkaren tror på äl ikväll eller imorgon
Okej, huvudsaken är ju att det har varit en ägglossning och att man vet ungefär när den är :)