Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Jag hoppas verkligen det. Håller tummarna för oss alla här????????
Delar du tabletten i två delar då för att få halv dos? Eller äter du färre dagar? :)
Då hoppas vi att ägglossningen kommer snart!! :)
Jag känner att mensen är på väg, tempen dippade imorse och även testet igår var negativt :( :( jag känner mig helt tom, har lust att kasta in handduken och ge upp. Skita i allting och inse att det inte blir någonting. Skrattar nästan åt mig själv som var så positiv bara för någon vecka sedan och trodde att jag skulle vara glad även om det inte tog sig för att vi kommit en bit påväg, nu känner jag inte alls så och mensen har inte ens kommit än.. Förlåt för allt gnäll! Men vet inte inte riktigt hur jag ska hantera alla känslor :'(
Eftersom jag e så ny här på tråden så skulle jag gärna vilja veta lite mer om er hur gamla e ni, hur länga har ni försökt osv, jag e 27 o sambon 32 o vår lilla reda delade jag med mig under ett annat inlägg :)
Eftersom jag e så ny här på tråden så skulle jag gärna vilja veta lite mer om er hur gamla e ni, hur länga har ni försökt osv, jag e 27 o sambon 32 o vår lilla reda delade jag med mig under ett annat inlägg :)
Hej alla!!
När ni ätit letrozol, hur många dagar i snitt efter äl (eller efter sista tabletten) har mensen kommit om ni haft ägglossning runt cd14?
Jag har ju haft väldigt oregelbundna cykler och fick Provera förra cykeln för att få igång blödningen, är på min första cykel med letro nu. Är på cd31 (bim+1-2) och vet inte om jag bör förvänta mig mensen typ som igår, eller om jag bör förvänta mig att cykeln är lång trots letro?
Hej alla!!
När ni ätit letrozol, hur många dagar i snitt efter äl (eller efter sista tabletten) har mensen kommit om ni haft ägglossning runt cd14?
Jag har ju haft väldigt oregelbundna cykler och fick Provera förra cykeln för att få igång blödningen, är på min första cykel med letro nu. Är på cd31 (bim+1-2) och vet inte om jag bör förvänta mig mensen typ som igår, eller om jag bör förvänta mig att cykeln är lång trots letro?