Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
vad kommer det sig att inte alla får den sprutan som har problem med ägglossningen? För bara för att man får en positivt äl-test så behöver det ju inte automatiskt betyda att det faktiskt släpper.
Förväntar mig inte att du ska ha svaren på dessa frågor, jag mest började fundera :)
Jag har inte ens blivit erbjuden ovitrelle, och fick nej när jag frågade. Får väl se nästa cykel om det inte tar sig om det bara är ett som är så pass stort om jag kan få det då.. I den här delen av cykeln är det lättare tycker jag, det är värre när mensen kommer och tiden fram till äl.
vad kommer det sig att inte alla får den sprutan som har problem med ägglossningen? För bara för att man får en positivt äl-test så behöver det ju inte automatiskt betyda att det faktiskt släpper.
Förväntar mig inte att du ska ha svaren på dessa frågor, jag mest började fundera :)
Tack. 10/1 men snittas den 2/1, så tre veckor kvar bara :)
Hej, jag är på dag 21 i cykeln, fick glad gubbe i Fredags den 6 December på dag 16 i cykeln, så det blir väl äl+5? Har BIM 22 December, så det är denna eviga väntan just nu :)
åh vad spännande, jag har en kompis som fick glad gubbe samma dag som mig och har BIM den 22a, sjukt att vi är så lika alla :D
Asså jag är test narkoman. jag kan inte låta bli, det kliar i hela kroppen.. så JA, jag kommer testa innan BIM! Själv då? kommer du vänta? :)
åh vad spännande, jag har en kompis som fick glad gubbe samma dag som mig och har BIM den 22a, sjukt att vi är så lika alla :D
Asså jag är test narkoman. jag kan inte låta bli, det kliar i hela kroppen.. så JA, jag kommer testa innan BIM! Själv då? kommer du vänta? :)
Ja men precis, borde ju vara en självklarhet för oss alla som har svårt med egen ägglossning :)
jag hade glad gubbe fredag, lördag och söndag :o.. men de billiga äl-testerna var super duper starkt på lördag, så jag tror inte söndagen stämde... Vi myste till de både fredag, lördag & natten mot Måndag iaf :)
Jag tänkte försöka hålla mig till Onsdag iaf.. :) ifall de tagit sig så är det ju iaf v3+3 eller nåt? :D