Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Oj då det lät jobbigt! Men skönt att du är nöjd för övrigt med dom!
Jag har bara tagit sköldkörtelprov som var jättebra!
Vilka prover har du tagit?
Kram!
Detta är andra kuren. Första var enkel, ingen äl. Nu dubbel, gravid. Försökt sedan i juni ungefär. :) Men har ingen egen äl.
Jag plussade precis!!!!! Herregud vad overkligt.
Köpte ett CB digital men tar det nog först om någon dag. Bifogar bild på dagens test. Tyckte det var så jävla svårt att avgöra.Får hoppas turen smittar av sig.
Förra året togs sköldkörtelprover, FSH, LH, AMH, Prolaktin, Leukocyter, Erytrocyter, Hemoglobin, EVF, MCV, MCH och Trombocyter.
Jag vet inte vad allt betyder men alla provsvar var väl inom referens förutom AMH som var förhöjt, vilket tyder på bra äggrecerv och PCO. Vilket redan var konstaterat med VUL.
Både jag och mannen skulle precis få remiss för infektionsprover som tydligen krävs inför IVF, men då visade det sig att jag var gravid.
Nu i höst sa läkaren att vi skulle ta om alla prover för att ha en fullständig utredning att skicka med IVF-remissen, men det enda provsvaret jag kan se är AMH. Ingen förändring där, men jag undrar om de missade att ta övriga prover eller bara inte har lagt upp dem...
Har du varit hos din läkare än?
Kram!