Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Vad kul att läsa att det är några som har plussat här i tråden! :)
Jag påbörjar dubbelkur Letrozol idag, hoppas att det ger någon effekt denna gång! Fick dock tid till vul på cd 11 då det var fullt längre fram, hoppas inte det är för tidigt för att se om något ägg växt till sig bara.
Jag gör vul imorgon på cd 11, får se hur de går :)
Skriv hur det gick sen <3
Vad kul att läsa att det är några som har plussat här i tråden! :)
Jag påbörjar dubbelkur Letrozol idag, hoppas att det ger någon effekt denna gång! Fick dock tid till vul på cd 11 då det var fullt längre fram, hoppas inte det är för tidigt för att se om något ägg växt till sig bara.
Var på vul idag på cd, de fanns två ägg, ett på 10,2 mm och ett på 13,5 mm. Så troligen så sker ägglossningen om 5-6 dagar enligt läkaren :)
Cd 11 ska de stå i tidigare svar haha
Var på vul idag på cd, de fanns två ägg, ett på 10,2 mm och ett på 13,5 mm. Så troligen så sker ägglossningen om 5-6 dagar enligt läkaren :)
Åh vad skönt att få två ägg. Dubbelchans att något lossnar Hur tjock var din slemhinna på cd11?
Håller tummarna för er!
Kram
Står såhär i journalen,
Visar uterus med 3 skiktat endometrium på 5,5 mm.
Så gissar på att det är slemhinnan?
Kram