Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Tack, fina du! Är så glad men är helt overkligt. Hur går det för dig?
Hoppas verkligen att det tar sig med dubbel dos för dig! Har du kört enkel hittills? :)
Tack! <3 Jag är bara så orolig för jag har ont i höger äggstock (den äggstock ägget släppte från) när jag får tryck på det. Är så rätt för utomkvedshavandeskap.. Fortsätter det såhär känner jag att jag måste ringa och rådfråga. :(
Jag tror att större delen av dem ingår i det som kallas blodstatus, samma som man tar om man kommer med en infektion till vårdcentralen, så inte sååå spännande som man kan tro tyvärr, men alltid nåt. Du får gärna berätta vad du tog för prover sen när du har varit hos läkaren :)
Det var mest för att läkaren sa att de skulle tas om som jag trodde det, är annars inte direkt orolig att det skulle blivit något fel på dessa nu... Men hon sa även att man behövde ta infektionsprover (typ HIV och liknande) inför IVF, och de såg jag fanns på provtagningsremissen. Blev först orolig att det hittades något konstigt i dem när AMH kom upp och inget annat, men har varit hos läkaren sen dess och hon kommenterade i förbigående att alla prover var utan anmärkning denna gång också. Jag skulle såklart ha bett att få ut dem då, men tänkte att de kommit upp i så fall och att jag kanske bara hade kollat för tidigt innan...
Ni andra som gör utredningar inför IVF, vad har ni fått ta för prover?
Då håller jag både tummar och tår på att dubbel tar sig. <3 Hade ju varit så kul att kunna följas åt också
Tack! <3 Jag ska försöka sluta oroa mig och njuta. Fortsätter det så ringer jag och rådfrågar. Kram, hoppas verkligen på ett plus för dig snarast också!
Jag plussade precis!!!!! Herregud vad overkligt.
Då hoppas jag i dubbel bemärkelse att mensen håller sig borta nu. En del får ju pluss först efter bim. Hoppas det är så för dig! :)
I en bemärkelse fungerade det i alla fall. Jag slapp mens under dagen, men nu ikväll dök den upp som från klar himmel =/ Bara att förbereda sig för spolning om 1 1/2 vecka, vänta in mannens prover och fundera över var vi helst vill göra IVF då.