Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Åh vilka roliga nyheter! Spännande om det blir två som släpper dessutom Lycka till!
Det går sådär för oss. Vi har precis börjat på tredje omgången med letrozol (andra med dubbel dos). Vi hoppas på att det går vägen denna gång men just nu är det mycket stress i övrigt i livet och jag har lite fastnat i tanken på att allt kretsar kring att få barn så tyvärr tror jag att det är jag själv som är det största hindret . Äter letroxol för att det visade att jag har oregelbunden ägglossning men två gånger under 2,5 år av försök har jag blivit gravid och de är de gångerna som vi sagt att vi inte ska försöka just den månaden pga att vi skulle på bröllop/fest så jag ville kunna skåla med våra kompisar. Svårt att släppa tanken bara när man så gärna vill...
Hur har resan varit för er hittills?
Hej! Jag har precis misslyckats efter första försöket med letrozol. Jag har inte pcos utan läkaren ville förstärka min egen ägglossning. Hur gör ni när ni börjar igen, gör ni det på nästa cykel direkt och säkerställer man att man inte är gravid med test innan?
Hej! Jag har precis misslyckats efter första försöket med letrozol. Jag har inte pcos utan läkaren ville förstärka min egen ägglossning. Hur gör ni när ni börjar igen, gör ni det på nästa cykel direkt och säkerställer man att man inte är gravid med test innan?
Jag har kört på direkt i nästa cykel, känns som mens är bevis nog på att man inte är gravid även om det i vissa ovanliga fall inte stämmer.
Ush, jobbigt Skönt att man kan prata med andra här i samma sits. För det är svårt för någon som inte varit med om det att förstå längtan och nästan besattheten av att försöka känna tecken.
Nu hoppas vi det är vår tur
Fortfarande blinkande smily på det digitala, hög på monitorn, men nu börjar de synas på de billiga testerna, läkaren sa att ägglossningen bör ske den 6e, alltså på onsdag. Det verkar ju lovande iaf :)