Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Jahapp jag var verkligen gravid,tog digitalt.lite orolig över att jag har dåligt med symtom och att hormonet verkar vara svagt för mig.borde vara v 4 enl mens men 3,3 enl NC-appen så jag blev lite nojjig när testet säger 1-2 v.
Jahapp jag var verkligen gravid,tog digitalt.lite orolig över att jag har dåligt med symtom och att hormonet verkar vara svagt för mig.borde vara v 4 enl mens men 3,3 enl NC-appen så jag blev lite nojjig när testet säger 1-2 v.
Stort GRATTIS igen så fantastiskt!!
Va inte orolig! Veckorna på indikatorn är antal veckor från befruktning, alltså från ägglossning. Du är alltså i v 3-4!
Underbart
Nä fy vad trist! :( Skönt ändå att ha spolning inbokat och ivf på gång. Vad väljer ni mellan? Vi står kö för ivf i Göteborg men tyvärr är kötid ungefär 6 månader. Jag har precis avslutat kur 5 med Letrozol. Jag har en kur till sen tycker läkare att jag ska hålla upp. Har din läkare sagt något om att hålla upp med Letrozol? Hoppas du får en fin helg trots mens-eländet! Kram
Hej, ni som tagit Ovitrelle-sprutan här inne, hur lång tid efter fick ni mens? Såg i en annan tråd att alla som svarat där hade fått den efter 19-20 dagar de gångerna de tagit sprutan. Var 15 dagar sen nu och vill bara få mensen så man kan börja på nästa kur.. Tålamodet börjar ta slut efter 2,5 år av försökande nu
Hej! Spännande att läsa hur det går för alla. Nu verkar det som jag äntligen fått ägglossning efter trippelkur letrozol :) Fick inget svar på enkel så testade trippel direkt och hade en äggblåsa på 14 mm och en på 12 mm på CD 14. Nu har jag ju ingen naturlig menscykel utan fick ta provera för att få mens. Men är BIM alltid 14 dagar efter ägglossning eller kan det variera? Undrar så jag vet när jag ska ta gravtest. CD 1 var 11 Oktober.
Jag fortsätter följa er lite extra här i tråden trots att jag plussat. Håller verkligen tummarna för er alla. Kram! <3