Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej! Spännande att läsa hur det går för alla. Nu verkar det som jag äntligen fått ägglossning efter trippelkur letrozol :) Fick inget svar på enkel så testade trippel direkt och hade en äggblåsa på 14 mm och en på 12 mm på CD 14. Nu har jag ju ingen naturlig menscykel utan fick ta provera för att få mens. Men är BIM alltid 14 dagar efter ägglossning eller kan det variera? Undrar så jag vet när jag ska ta gravtest. CD 1 var 11 Oktober.
Tack för svar! Att man aldrig kan lära sig hur ens kropp fungerar. Okej, har inte tagit ovitrelle utan ägglossat själv eller vad man ska säga så då antar jag att ett resultat inte kan vara "falskt" positivt även om man tar det tidigare än 14 dagar?
Hej! Spännande att läsa hur det går för alla. Nu verkar det som jag äntligen fått ägglossning efter trippelkur letrozol :) Fick inget svar på enkel så testade trippel direkt och hade en äggblåsa på 14 mm och en på 12 mm på CD 14. Nu har jag ju ingen naturlig menscykel utan fick ta provera för att få mens. Men är BIM alltid 14 dagar efter ägglossning eller kan det variera? Undrar så jag vet när jag ska ta gravtest. CD 1 var 11 Oktober.
Wow va häftigt snart så blir det ägglossning! Tjohoo!
Ja den är alltid 14-16 dagar efter ÄL.
Lycka till!
Nej BIM är inte alltid 14-16 dagar efter ÄL. Jag har 12 dagar mellan ÄL och mens
Idag fick jag blinkade smily på ägglossningstestet på morgonurin på dag 10 i cykeln, imorgon ska jag på vul, hoppas på positivt besked :)
Hur går de för er andra?
Förlåt för totalt värdelöst svar ;)
Jag skrev inte helt rätt.. Min mens kommer alltid efter 14-16 dagar.
Det jag skulle ha skrivit var att oftast kommer mensen mellan 12-16 dagar efter ÄL men det finns variationer åt alla håll!
Vad kul att läsa att det är några som har plussat här i tråden! :)
Jag påbörjar dubbelkur Letrozol idag, hoppas att det ger någon effekt denna gång! Fick dock tid till vul på cd 11 då det var fullt längre fram, hoppas inte det är för tidigt för att se om något ägg växt till sig bara.
Vad kul att läsa att det är några som har plussat här i tråden! :)
Jag påbörjar dubbelkur Letrozol idag, hoppas att det ger någon effekt denna gång! Fick dock tid till vul på cd 11 då det var fullt längre fram, hoppas inte det är för tidigt för att se om något ägg växt till sig bara.