• Nathaliejj

Bf november 2019

Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)

• Svar på tråden Bf november 2019
  • Smillis
    Malin Annie Carolina skrev 2019-03-14 12:02:50 följande:

Hej :)

Plussade i söndags och efter att ha känt mig gravid sen dess avtog dom känslorna helt igår em (handlade egentligen inte om några symptom utan mer en tydlig känsla av att vara gravid/inte var det längre). Har inte börjat blöda än men jag har haft ett missfall tidigare där jag hade exakt samma känsla och den kvällen började jag blöda. 

Känner fortfarande lite molvärk i magen från och till men upplever att den är mer menslik. jag förstår ju att ingen kan svara på om det Är ett missfall eller inte men behövde bara skriva av mig lite och känner någon igen sig så är det ju alltid skönt. Att gå och vänta på att börja blöda är ganska jobbigt...Man vill ju att MF isf ska sätta igång så att man kan gå vidare och köra igång igen. 

Vet inte hur enkelt det är men kan du ta HCG prover någonstans för att se om det stiger eller minskar? Det har jag gjort varje gång jag vart orolig.
  • Smillis

Jag igen sorry!! Trodde inte jag skulle få några mat cravings alls men idag är det bara potatis som gäller tydligen

Potatismos med senap och ketchup till middag och pringles chips till efterrätt, mums :D

• Love5
    Smillis skrev 2019-03-14 19:07:26 följande:

Vill du dela vilken mottagning i fall jag behöver hjälp i framtiden? Är också från Stockholm :)

Har aldrig gjort nån utredning bara blodprovet från Grekland så det var så jag fick veta vilka mediciner jag ska ta.

Hade massa problem med olika sjukdomar förra graviditeten och kände att kroppen inte pallade typ så tänkte att jag inte har något att förlora på att testa i alla fall. Känns mycket bättre den här gången inga problem och ingen sjukdomskänsla :)

Skickade namnet på ett privatmeddelande, hojta till om du inte kommer åt det :) Skönt att det känns mer stabilt för dig nu, nu måste det gå vägen!
  • Bunsy
    Smillis skrev 2019-03-14 19:13:21 följande:

Jag igen sorry!! Trodde inte jag skulle få några mat cravings alls men idag är det bara potatis som gäller tydligen

Potatismos med senap och ketchup till middag och pringles chips till efterrätt, mums :D

Har levt på leverpastejmackor i snart en vecka, det är det enda jag vill ha
  • Isavanna1

Sitter här och känner mig nästan bakfull, trött som sjutton, mår kite illa och känner mig bara såååå sliten. Skönt det är fredag iallafall

• Dosan74

Hänger gärna med er i den här tråden. Är beräknad till den 15:e. Inga graviditetssymtom alls men urinvägsinfektionen har blossat upp idag igen.

• Beth1987

Vad roligt att jag äntligen hittade en tråd med BF november 2019 :D är helt ny här så har inte riktigt greppat hur allt funkar ????

• JenPet8885

Mår väl sådär, en natt med ont i magen och illamående som resulterade i att jag kräktes idag. Så nu känner jag mig iaf gravid, magen blåser upp sig så det ser ut som jag är i månad 6 efter jag ätit ????

• Beth1987

Känner inget illamående alls...ömma bröst, värk i magen o ont i höften o svanken. Blir också väldigt uppsvälld ???? men men

• druvan52

Vecka 5+5 och nu har illamåendet kommit igång rejält, värre än med första och inte ens lergigan hjälper. Hjälper bara att ligga still. Hur har ni fått lergigan comp? Man skriver ju in sig först vecka 10 typ och då är ju illamåendet ofta över...

Svar på tråden Bf november 2019