Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Äe det verkligen ingen som har möjlighet att bjuda in till fb gruppen? :)
Men wow! Hade ni nån aning om att det kunde tänkas vara tvä? :D så skönt att höra att det gick bra, grattis! Till fint UL och till dubbel bebislycka :D
Tack :)
Gubben har sagt från början det är två. Jag har inte trott honom. Men började ana för jag är liksom rund redan nu. Så kommer väl rulla fram i slutet :) men ja trodde knappt jag var gravid. Kände mig inte gravid :)
Tufft! Tänk vad kroppen är häftig ibland :D
Vi kanske kan göra en egen grupp då? Fler som är intresserade? Då kanske vi blir lagom många också? :)
Vi kanske kan göra en egen grupp då? Fler som är intresserade? Då kanske vi blir lagom många också? :)