• Nathaliejj

Bf november 2019

Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)

• Svar på tråden Bf november 2019
  • madd89

Äe det verkligen ingen som har möjlighet att bjuda in till fb gruppen? :)

• Muusan
    Lala90 skrev 2019-05-14 18:22:10 följande:

Men wow! Hade ni nån aning om att det kunde tänkas vara tvä? :D så skönt att höra att det gick bra, grattis! Till fint UL och till dubbel bebislycka :D

Gubben har sagt från början det är två. Jag har inte trott honom. Men började ana för jag är liksom rund redan nu. Så kommer väl rulla fram i slutet :) men ja trodde knappt jag var gravid. Kände mig inte gravid :)
  • Lala90
    Muusan skrev 2019-05-14 20:06:30 följande:

Gubben har sagt från början det är två. Jag har inte trott honom. Men började ana för jag är liksom rund redan nu. Så kommer väl rulla fram i slutet :) men ja trodde knappt jag var gravid. Kände mig inte gravid :)

Tufft! Tänk vad kroppen är häftig ibland :D
  • Muusan
    Lala90 skrev 2019-05-14 23:54:44 följande:

Tufft! Tänk vad kroppen är häftig ibland :D

Riktigt häftigt! :)
  • Detvarkatten

Vi kanske kan göra en egen grupp då? Fler som är intresserade? Då kanske vi blir lagom många också? :)

• Muusan
    Detvarkatten skrev 2019-05-15 11:27:21 följande:

Vi kanske kan göra en egen grupp då? Fler som är intresserade? Då kanske vi blir lagom många också? :)

Gör det :)
  • Lejon90

Jag vill gärna vara med :)
  • Muusan

Jag är gärna. Med
  • Lala90

Jag är jättegärna med jag med :D men bara om den är hemlig, inte alla i min omgivning som vet om detta ännu :)
Svar på tråden Bf november 2019