• Nathaliejj

Bf november 2019

Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)

• Svar på tråden Bf november 2019
  • Detvarkatten

Gjorde KUB idag och fick låga siffror. Allt såg bra ut och bebis sprattlade runt. Blev flyttad bakåt sett par dagar och fick BF 11/11. V 13+0. Så tacksam och glad!

Hoppas allt går väl för oss alla.

• Strutzen

Hej tjejer. Jag heter Emelie och jag skall ha bebis den 15 november blev det beräknat här. Vi gjorde KUB igår och allt såg jätte bra. Vi har varit super oroliga då jag har 4a missfall i bagaget. Frågan är om man någonsin blir helt lugn. Jag har en liten busig två åring här hemma så detta blir vårt andra barn. Det hade varit så roligt att få följa er tjejer här. Jag la till mig själv i er grupp igår. Men inte blivit accepterad än vilket jag förstår för ni undra vem detta är som bara lägger till från ingenstans ???? jag skriver gärna mer om mig själv och är nyfikna på er men mer i den privata Facebook gruppen. Vi har inte gjort detta officiellt än till alla vänner och så. Jag hoppas jag får va med ?? Kram

• cesse26

Har också gjort kub och fick göra nipt jag hamna i mellangruppen på 1:671. Hoppas på svar snart då det var över 9 dagar sedan jag tog blodproverna.

• bligravid123

jag gjorde kub i måndags och fick uselt resultat

1:2

har haft gråtångest sedan dess

var och gjorde moderkaksprov igår. Det känns som att loppet är kört för våran lilla bebis. Jag är så fruktansvärt ledsen

väntar nu på resultatet

• Yukus
    Nyckelpigan4 skrev 2019-05-06 17:15:06 följande:

Men det är ju helt sjukt att det kan kosta så mycket. Borde vara varje kvinnas rättighet. Här i sthlm är det gratis. Bm frågade bara och vi sa ja och fick en remiss. Är inte i någon riskzon pga ålder eller nånting. Borde vara samma i hela Sverige! Var i Sverige bor du?

Västernorrland.
  • Smillis
    bligravid123 skrev 2019-05-09 14:29:33 följande:

jag gjorde kub i måndags och fick uselt resultat

1:2

har haft gråtångest sedan dess

var och gjorde moderkaksprov igår. Det känns som att loppet är kört för våran lilla bebis. Jag är så fruktansvärt ledsen

väntar nu på resultatet

Vad ledsamt att höra bligravid123, vad var det som drog ner och gav så dåligt resultat? Förstår att det måste kännas hemskt just nu men försök att tänka på att det lika gärna kan gå bra som dåligt!

Har läst ganska mycket om kub och nipt då jag inte kunnat göra något av dem och känner ganska mycket ångest över det men det jag läst är att kub inte är så jätte tillförlitligt så än är det inte kört!! Massa kramar
  • bligravid123
    Smillis skrev 2019-05-09 19:27:50 följande:

Vad ledsamt att höra bligravid123, vad var det som drog ner och gav så dåligt resultat? Förstår att det måste kännas hemskt just nu men försök att tänka på att det lika gärna kan gå bra som dåligt!

Har läst ganska mycket om kub och nipt då jag inte kunnat göra något av dem och känner ganska mycket ångest över det men det jag läst är att kub inte är så jätte tillförlitligt så än är det inte kört!! Massa kramar

Hej tack.nackspalten 3,5 drog ned
  • Snöoväder

Ni som väljer att göra kub eller gjort, följde er partner med? Min bm sa att det var bäst att han var med om vi skulle få dåliga resultat. Men det är väl bara en uppskattning, inget svart på vitt. Vi är inte så gamla heller så vi blev ju inte rekommenderade att göra kub, utan har valt det själv för att man får se och även veta om det kanske finns någon risk.

Vi har redan gjort tidigt vul i vecka 8 och vet att det finns en bebis med huvud och kropp och då ett tickande hjärta.

• madd89

Hej! Skulle gärna vara med i facebookgruppen.. om det finns plats :)

Svar på tråden Bf november 2019