• Deedeeone

Stöttning när man väntar på BIM

Hej!

Som rubriken lyder så tänkte jag att jag skapar en tråd där vi kan sätta varandra medans man väntar på BIM, känner själv att man kan bli väldigt uppstressad när man har en sån längtan efter det där plusset.

Jag slutade med cerazette i september - 18 och sedan dess har jag och min sambo försökt skapa en liten, än så länge har vi inte fått till något plus.

Hade ägglossning igår och nu är det dags för den där eviga väntan igen.

Man letar symptom och kan bli allmänt skengravid, man hoppas ju så mycket och varje gång mensen dyker upp så känns det som att hoppet försvinner lite mer och mer för varje gång.

Finns det några mer här som känner såhär och vill vara med i denna tråd för att ge varandra stöd och förhoppningsvis får några till ett plus :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-01 09:50
    Stötta varandra skall det såklart stå

• Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM
  • Deedeeone
    Muusan skrev 2019-03-13 09:54:03 följande:

Jag somnade rätt kraftigt igår men ska ta mig iväg och fixa ett test idag

Lycka till <3
  • JodiBabe
    Mosigos skrev 2019-03-13 07:37:28 följande:

Hej, här kommer en liten uppdatering ifrån mig.

Jag tror jag är gravid, är så glad att jag bara vill gråta <3 <3

Grattis!!!
  • JodiBabe
    Deedeeone skrev 2019-03-18 14:56:27 följande:

Beräknad ÄL om 6 dagar, wish me luck! Hur går det för er andra?

inväntar bim... Och är sjuk/har nån sorts influensa och feber, hu!

Lycka till!
  • llindizz

Äl+11 bim-4 idag. Brösten sticker och värker. Sambon sa till och med att han tycker dom blivit större och rundare till formen. Har testat men inget + ännu. Ska testa igen på fredag om inte mensen kommit innan dess.

• fjanten

Hej alla! Min testdag är på måndag (25 mars), IVF. Har två barn sedan innan som blev till på naturlig väg. När jag blev gravid med dem fick jag tydliga plus ca 10-11 dagar efter ägglossning (bekräftat med ultraljud), så det kan ju hända att jag testar lite tidigare denna gång med, än vad kliniken sagt åt mig Är så nyfiken!

• lonelygirl92

Hej tjejer!

Hoppar in här i tråden då jag håller på att bli galen. Hade ägglossning i helgen och kan knappt vänta tills jag kan testa, håller på att bli helknäpp. Drömt varje natt att jag är gravid och har sedan imorse haft molvärk i ?tjejmagen?, tänker på bebis varje vaken timme. Vet att jag säkert bara inbillar mig men ändå. Gett mig själv testförbud tills den 28e... herregud vilken väntan!!! *smäller av*

• Deedeeone
    fjanten skrev 2019-03-18 16:56:07 följande:

Hej alla! Min testdag är på måndag (25 mars), IVF. Har två barn sedan innan som blev till på naturlig väg. När jag blev gravid med dem fick jag tydliga plus ca 10-11 dagar efter ägglossning (bekräftat med ultraljud), så det kan ju hända att jag testar lite tidigare denna gång med, än vad kliniken sagt åt mig Är så nyfiken!

Ååhh lycka till! Håller tummarna!
  • Deedeeone
    llindizz skrev 2019-03-18 16:15:17 följande:

Äl+11 bim-4 idag. Brösten sticker och värker. Sambon sa till och med att han tycker dom blivit större och rundare till formen. Har testat men inget + ännu. Ska testa igen på fredag om inte mensen kommit innan dess.

Hoppas hoppas!
  • Deedeeone
    lonelygirl92 skrev 2019-03-18 18:46:46 följande:

Hej tjejer!

Hoppar in här i tråden då jag håller på att bli galen. Hade ägglossning i helgen och kan knappt vänta tills jag kan testa, håller på att bli helknäpp. Drömt varje natt att jag är gravid och har sedan imorse haft molvärk i ?tjejmagen?, tänker på bebis varje vaken timme. Vet att jag säkert bara inbillar mig men ändå. Gett mig själv testförbud tills den 28e... herregud vilken väntan!!! *smäller av*

Ja väntan är alltid olidlig, man blir verkligen galen och överanalyserar allting! Hoppas det går vägen för dig!
Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM