• Deedeeone

Stöttning när man väntar på BIM

Hej!

Som rubriken lyder så tänkte jag att jag skapar en tråd där vi kan sätta varandra medans man väntar på BIM, känner själv att man kan bli väldigt uppstressad när man har en sån längtan efter det där plusset.

Jag slutade med cerazette i september - 18 och sedan dess har jag och min sambo försökt skapa en liten, än så länge har vi inte fått till något plus.

Hade ägglossning igår och nu är det dags för den där eviga väntan igen.

Man letar symptom och kan bli allmänt skengravid, man hoppas ju så mycket och varje gång mensen dyker upp så känns det som att hoppet försvinner lite mer och mer för varje gång.

Finns det några mer här som känner såhär och vill vara med i denna tråd för att ge varandra stöd och förhoppningsvis får några till ett plus :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-01 09:50
    Stötta varandra skall det såklart stå

• Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM
  • TrueLove12

Dnu går man och bara väntar på mens som är beräknad 6e april och den lär dyka upp tyvärr

• Deedeeone
    TrueLove12 skrev 2019-03-28 21:38:22 följande:

Dnu går man och bara väntar på mens som är beräknad 6e april och den lär dyka upp tyvärr

Min mens är beräknad 8e, så nu går jag också bara och väntar. Det här är den värsta tiden!
  • TrueLove12
    Deedeeone skrev 2019-03-29 10:10:19 följande:

Min mens är beräknad 8e, så nu går jag också bara och väntar. Det här är den värsta tiden!

• TrueLove12

Ja de är de verkligen speciellt när man fått vänta så himla länge på att de ska bli posetivt. Vi har nästan försökt sen 1,5år ungefär och de har inte tagit sig ännu och mens dyker upp varenda månad
  • frågvisnybörjare

Har du några symtom?
  • Deedeeone
    TrueLove12 skrev 2019-03-29 14:47:50 följande:

Ja de är de verkligen speciellt när man fått vänta så himla länge på att de ska bli posetivt. Vi har nästan försökt sen 1,5år ungefär och de har inte tagit sig ännu och mens dyker upp varenda månad

Den där mensen alltså! Hopplöst varje månad den dyker upp, hoppas det går vägen för er denna gången! Nu är jag ÄL +6.
  • Deedeeone
    frågvisnybörjare skrev 2019-04-01 09:54:50 följande:

Har du några symtom?

Inga symptom alls, lugn som en filbunke till skillnad från andra gånger där jag har gått och känt efter och tyckt mig känna massa saker. Nu är jag ÄL +6, väntan är olidlig
  • TrueLove12
    Deedeeone skrev 2019-04-01 10:51:23 följande:

Den där mensen alltså! Hopplöst varje månad den dyker upp, hoppas det går vägen för er denna gången! Nu är jag ÄL +6.

Är inte säker på att äl ens vart denna månad. Hade sex när ja fick pos äl test men ja vet inte vart jobbigt denna månad och mens ska komma typ 6 april känns som vi kommer misslyckas denna gång med :(

• Deedeeone
    TrueLove12 skrev 2019-04-01 12:49:13 följande:

Är inte säker på att äl ens vart denna månad. Hade sex när ja fick pos äl test men ja vet inte vart jobbigt denna månad och mens ska komma typ 6 april känns som vi kommer misslyckas denna gång med :(

Ge inte upp!
  • TrueLove12
    Deedeeone skrev 2019-04-01 13:54:00 följande:

Ge inte upp!

Nu har mensen flyttats till 5 april. Tack nä någonstans längst in har man väl kvar hoppet men de blir inte stort hopp direkt tyvärr
Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM