• Deedeeone

Stöttning när man väntar på BIM

Hej!

Som rubriken lyder så tänkte jag att jag skapar en tråd där vi kan sätta varandra medans man väntar på BIM, känner själv att man kan bli väldigt uppstressad när man har en sån längtan efter det där plusset.

Jag slutade med cerazette i september - 18 och sedan dess har jag och min sambo försökt skapa en liten, än så länge har vi inte fått till något plus.

Hade ägglossning igår och nu är det dags för den där eviga väntan igen.

Man letar symptom och kan bli allmänt skengravid, man hoppas ju så mycket och varje gång mensen dyker upp så känns det som att hoppet försvinner lite mer och mer för varje gång.

Finns det några mer här som känner såhär och vill vara med i denna tråd för att ge varandra stöd och förhoppningsvis får några till ett plus :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-01 09:50
    Stötta varandra skall det såklart stå

• Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM
  • Luktärtan

Spännande nu . Bim sker på torsdag 14/3 . Undra om man håller sig och inte testa nå :)

Har lite konstig värk i händer sida

Jag håller tummarna för er allihopa att det går vägen :)

• Mela88
    Deedeeone skrev 2019-03-11 07:15:54 följande:

ÄL +11 idag, test negativt imorse med... Hoppet börjar försvinna

Håller tummarna för dig. Dag 33 nu och ingen mens i sikte. Mest oro över att pillerna strulat till mensen. Vågar inte ta fler tester nu.... ställt in mig på att det är mensen som strular och ingen bebis...
  • Deedeeone
    Mela88 skrev 2019-03-11 07:27:06 följande:

Håller tummarna för dig. Dag 33 nu och ingen mens i sikte. Mest oro över att pillerna strulat till mensen. Vågar inte ta fler tester nu.... ställt in mig på att det är mensen som strular och ingen bebis...

Dag 33? Inget positivt test än? Hur längesedan var det du slutade med pillren?
  • Mela88
    Deedeeone skrev 2019-03-11 07:39:08 följande:

• Mela88
    Deedeeone skrev 2019-03-11 07:39:08 följande:

Jag slutade den 14/2. Rätt säker på att jag hade ägglossning denna månad. Inte testat på några dagar nu. Min menscykel har legat mellan 30-35 dagar med mina piller så vet intw riktigt när jag har BMI.
  • JodiBabe
    Mela88 skrev 2019-03-11 07:43:39 följande:
    Jag slutade den 14/2. Rätt säker på att jag hade ägglossning denna månad. Inte testat på några dagar nu. Min menscykel har legat mellan 30-35 dagar med mina piller så vet intw riktigt när jag har BMI.
    Hej! Ja det bästa är väl tyvärr bara att vänta. Såååå jobbigt.
  • JodiBabe
    Mela88 skrev 2019-03-11 07:43:39 följande:
    Är det första försöket för er? 

PS. Hoppas du inte tycker jag är dryg nu, men det heter B I M, Beräknad Icke Mens.
  • JodiBabe
    Deedeeone skrev 2019-03-11 07:15:54 följande:

ÄL +11 idag, test negativt imorse med... Hoppet börjar försvinna

Innan mensen kommit finns det alltid hopp! Du har testat rätt tidigt!
  • Mela88
    JodiBabe skrev 2019-03-11 07:53:43 följande:

Är det första försöket för er? 

PS. Hoppas du inte tycker jag är dryg nu, men det heter B I M, Beräknad Icke Mens.

Hahahaha gud va trög jag är. Det vet jag ju egentligen *skämskudde*. Ja första försöket denna gång. Men jag har två barn sen innan :)
Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM