• Deedeeone

Stöttning när man väntar på BIM

Hej!

Som rubriken lyder så tänkte jag att jag skapar en tråd där vi kan sätta varandra medans man väntar på BIM, känner själv att man kan bli väldigt uppstressad när man har en sån längtan efter det där plusset.

Jag slutade med cerazette i september - 18 och sedan dess har jag och min sambo försökt skapa en liten, än så länge har vi inte fått till något plus.

Hade ägglossning igår och nu är det dags för den där eviga väntan igen.

Man letar symptom och kan bli allmänt skengravid, man hoppas ju så mycket och varje gång mensen dyker upp så känns det som att hoppet försvinner lite mer och mer för varje gång.

Finns det några mer här som känner såhär och vill vara med i denna tråd för att ge varandra stöd och förhoppningsvis får några till ett plus :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-01 09:50
    Stötta varandra skall det såklart stå

• Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM
  • Muusan
    Deedeeone skrev 2019-03-12 15:27:46 följande:

Nu kom mensen som ett brev på posten.... Typiskt

Nya tag nästa gång fina <3 själv bara sover jag och äter. Till och med gubben har börjat inse att jag inte är som jag brukar. Han lagar mat :'D ska försöka släpa mig upp på affären och köpa ett test :) håller tummarna för dig <3
  • JodiBabe
    Deedeeone skrev 2019-03-12 15:27:46 följande:

Nu kom mensen som ett brev på posten.... Typiskt

Kram, bättre lycka nästa gång!
  • Deedeeone
    Muusan skrev 2019-03-12 16:18:12 följande:

Nya tag nästa gång fina <3 själv bara sover jag och äter. Till och med gubben har börjat inse att jag inte är som jag brukar. Han lagar mat :'D ska försöka släpa mig upp på affären och köpa ett test :) håller tummarna för dig <3

Ja nu får man bara försöka släppa det här och satsa hårdare nästa gång! Hoppas du får ett roligare resultat på ditt test <3
  • Deedeeone
    JodiBabe skrev 2019-03-12 18:33:25 följande:

Kram, bättre lycka nästa gång!

Tack <3 kram
  • TÖRNROOS

Hej, Ja har hafft symptom i ca 2 veckor nu, har bim om 2 dagar tog test idag visade neg. Men har haft molande mensvärk i 14 dagar snart och brösten känns mkt annorlunda, vit på toppen av vårtorna och små köttlar/prickar på vårtgårdarna känns som jag fått synligare blodådror över gårdarna & små röda streck runt brösten liknade spindelnät. En bröstet är mest ömt men på sidan mot armhålan. Känt mig lite febrig/varm till och från men bara som toppar. Nu har jag ingen mens värk alls bara lite små molande på dagarna på jobbet. Vad tror ni? Kan jag va gravid? Nån som känner igen sig? Denna väntan

• Mosigos

Hej, här kommer en liten uppdatering ifrån mig.

Jag tror jag är gravid, är så glad att jag bara vill gråta <3 <3

• Deedeeone
    Mosigos skrev 2019-03-13 07:37:28 följande:

Ååååhhhh grattis!!!!!! Vilken lycka!
  • Muusan
    Muusan skrev 2019-03-12 16:18:12 följande:

Jag somnade rätt kraftigt igår men ska ta mig iväg och fixa ett test idag
  • Mela88

Helt klart ett positivt test! Grattis!!!!! :)
  • Luktärtan

Super stort grattis :)
Svar på tråden Stöttning när man väntar på BIM