BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Blir så förväntansfull när jag ser alla som plussat. Stort grattis till er. Jag och sambon skall göra ett första försök nu under veckan som kommer. Jag borde ha ägglossning på fredag om jag räknat rätt. Vi har ett problem dock, vi har en gäst som skall bo här hela veckan och på det har vi ett barn på 14 månader som tar mycket av vår tid. Vet inte hur vi skall få till det om jag ska vara ärlig ???? Vill ju inte att gästen skall undra vad vi sysslar med. Samtidigt är jag inte villig att helt ge upp just denna omgång.
Blir så förväntansfull när jag ser alla som plussat. Stort grattis till er. Jag och sambon skall göra ett första försök nu under veckan som kommer. Jag borde ha ägglossning på fredag om jag räknat rätt. Vi har ett problem dock, vi har en gäst som skall bo här hela veckan och på det har vi ett barn på 14 månader som tar mycket av vår tid. Vet inte hur vi skall få till det om jag ska vara ärlig ???? Vill ju inte att gästen skall undra vad vi sysslar med. Samtidigt är jag inte villig att helt ge upp just denna omgång.
Grattis!!!
Jag testade imorse, 3 dagar till bim tydligen. Räknade fel igår
Jag väntade 4-5 min och därefter kom ett svagt rosa tjockt streck som bara varade knappt i 1 min och sedan var testet helt blankt!! Men var det spök bara?
Jag får testa dessa dagar framåt såklart
Hej jag är gärna med <3 BIM 22/5 & jag testade positivt för ÄL den 6/5 (två dgar tidigare än den brukar komma). Vi fick tidigt mf förra månaden så hoppas på tur nu att det går vägen.
*Hur ser era flytningar ut efter ÄL? Annorlunda denna månad jämfört med annars?
*Ni som har plussat redan, hur har era flytningar och känningar varit innan ni testade positivt?
*Ni som har koll på tappen, hur kändes den efter ÄL och innan plus?

Heeej! Nytillkommen här i gruppen. Vi försöker väl inte så där superaktivt men blir det så blir det. Det skulle bli barn nummer fyra i sådana fall. Har tre pojkar sedan innan, de är 8 och 6 år samt en liten på snart 10 månader.
Har lite dålig koll på när BIM är, då min menscykel är något oregelbunden ännu. Men jag känner av min ÄL och äl-känningar hade jag 1-2 maj. Sedan dess har jag haft molvärk typ dagligen. Lokaliserad på vänster sida. Idag gick värken äntligen över. Tog det här testet igår. I verkligheten kunde jag se plusset tydligt. Men svårare att fånga på bild.

Trodde jag missar ägglossningen men så tyckte jag att jag får ju använda upp stickorna. Och visst fan hade jag ägglossningen. Sexytime tonight ;)

Hej jag är gärna med <3 BIM 22/5 & jag testade positivt för ÄL den 6/5 (två dgar tidigare än den brukar komma). Vi fick tidigt mf förra månaden så hoppas på tur nu att det går vägen.
*Hur ser era flytningar ut efter ÄL? Annorlunda denna månad jämfört med annars?
*Ni som har plussat redan, hur har era flytningar och känningar varit innan ni testade positivt?
*Ni som har koll på tappen, hur kändes den efter ÄL och innan plus?